„Iki šiol visi žaidimai, kuriuos kūrėme, buvo skirti pramogai, tad tai yra pirmasis mūsų komandos produktas, atliekantis ir tam tikrą socialinę misiją – jis skirtas edukuoti vaikus apie sveiką gyvenimo būdą bei padėti jiems formuoti teigiamus įpročius. Pavyzdžiui, valgyti subalansuotą maistą, gerti daugiau vandens, nepamiršti užsiimti fizine veikla. Žaidimo tikslas – išlaikyti kuo aukštesnį herojaus energijos lygį, t.y. kuo daugiau judėti (programėlė skaičiuoja vaiko žingsnius), laikytis nustatyto miego režimo, sveikai maitintis. Į šį procesą yra įtraukiami ir tėvai – jie gali apdovanoti savo vaikus už rutinos laikymąsi, sekti jų progresą, o taip pat – riboti ekrano laiką“, – pasakoja V. Zapolski.
Nors savo veiklą studija pradėjo nuo vadinamųjų „hyper casual“ žaidimų, sulaukusi sveikatos technologijų startuolio pasiūlymo bendradarbiauti ilgai nesvarstė – patikėję žaidimo idėja, dideliu potencialu ir, be abejo, partneriais, darbo ėmėsi kone iškart.
,,Džiaugiamės sulaukę ,,Kilo Health“ pasiūlymo sukurti žaidimą kartu. Nors įprastai dirbame tik su savo žaidimais ir su kitomis įmonėmis nebendradarbiaujame, tačiau patikėjome šio projekto idėja ir, nieko per daug nesvarstę, jam paskyrėme savo komandą. Šio startuolio įkūrėjas Tadas Burgaila garsėja tuo, jog yra žodžio žmogus, tad nuvykome pas jį, užsikrėtėme begaliniu jo pozityvumu, sukirtome rankomis ir kitą dieną jau pradėjome darbuotis“, – dalijasi V. Zapolski bei viliasi, jog ateityje iš šio projekto išsivystys kur kas daugiau nei žaidimas.
Anot šio projekto bendra-įkūrėjo Manto Kondratavičiaus, idėja sukurti sveiką gyvenimo būdą ir įpročius padėsiantį formuoti mobilųjį žaidimą jam kilo pamačius, kiek daug vaikų susiduria su įvairiomis lėtinėmis ligomis ar viršsvorio problemomis.
Lenkų mokslininkės Karolinos Kuzbickos ir endokrinologo Dominiko Rachono atliktas tyrimas parodė, jog Europoje kas penktas mokyklinio amžiaus vaikas kenčia nuo per didelio kūno svorio, atsiradusio dėl netinkamo gyvenimo būdo ir mitybos įpročių – pavyzdžiui, užkandžiavimo perdirbtu ir daug kalorijų turinčiu maistu, didelio kiekio cukraus suvartojimo, kasdienio sėdėjimo prie kompiuterio ar televizoriaus ekrano. M. Kondratavičius atkreipia dėmesį į tai, jog sveikos gyvensenos įpročiai paprastai susiformuoja ankstyvoje vaikystėje, todėl jau nuo mažens reikia mokyti vaikus rinktis sveikesnes alternatyvas.
„Kadangi pats turiu mažą vaiką, matau, jog tų sveikų įpročių, tokių kaip, pavyzdžiui, ėjimas anksti miegoti, subalansuoto maisto valgymas, išmokyti nėra lengva. Tai galima pastebėti atkreipus dėmesį ir į tai, kiek mažų vaikų šiandien turi širdies problemų ar serga įvairiomis lėtinėmis ligomis, pavyzdžiui, cukriniu diabetu. Pradėjęs domėtis, ką šiandien vaikai apskritai veikia, kuo domisi, pamačiau, jog didžioji dalis jų yra įnikusį į naująsias technologijas – jie žaidžia vaizdo žaidimus, daug laiko praleidžia „Youtube“. Taip ir kilo idėja sukurti šį žaidimą – norėjosi vaikų pomėgius išnaudoti geram labui, kad jie ne tik smagiai leistų laiką, bet tuo pačiu metu ir kažko išmoktų“, – teigia M. Kondratavičius.
Pasak jo, nors tikslinė šio žaidimo auditorija yra 6-11 metų vaikai, pastebima, kad tam tikri jo fragmentai domina ir paauglius.
Kalbėdamas apie projekto įgyvendinimą, „BoomeranGO!“ vadovas pasakoja, jog ilgai svarstyti, su kuria žaidimų kūrimo studija bendradarbiauti, nereikėjo: „Pasirinkome dirbti su šia komanda žinodami, kad jie – vieni geriausių mobilių žaidimų kūrėjų pasaulyje. Siekiame aukštos kokybės, todėl norime dirbti tik su šios srities profesionalais.“
Šaltinis: https://sc.bns.lt/view/item/474290