Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Tvarių pakuočių lyderė „DS Smith“ pasirašė 5-erių metų sutartį su „Mondelez International“

Pluošto pagrindu sukurtų pakuočių tiekėja, tarptautiniu mastu veikianti bendrovė „DS Smith“, antrą kartą iš eilės pasirašė sutartį, pagal kurią artimiausius penkerius metus Europoje teiks gofruotą kartoną bendrovei „Mondelez International“. Pastaroji – viena didžiausių užkandžių bendrovių pasaulyje, kuriai priklauso tarptautiniai ir vietiniai prekių ženklai, kaip „Oreo“, „LU“, „TUC“ ir „Belvita“ sausainiai, „7Days“ kepiniai, „Cadbury Dairy Milk“, „Milka“, „Cote d’Or“ ir „Toblerone“ šokoladiniai saldainiai, taip pat „Philadelphia“ kreminis sūris.

Ši sutartis – išskirtinės partnerystės, kuria ne tik išplečiamos jau teikiamos paslaugos, bet ir įsipareigojama vykdyti naujus projektus, įrodymas. Bendradarbiavimo pagrindas yra grindžiamas jau užmegztais santykiais, kuriuos abi bendrovės puoselėja pastaruosius dešimt metų.

Tiek „Mondelez“, tiek „DS Smith“ labai vertina ilgalaikę partnerystę bei bendrą praktiką. Visa tai leis bendrovėms toliau plėtoti savo mokslinių tyrimų ir plėtros programas, teikti individualius tvarių pakuočių sprendimus pagal unikalią bendrą inovacijų programą ir tikslingą veiksmų planą. Abi bendrovės prioretizuoja kokybę, tiekimo grandinės efektyvumą ir produktyvumo didinimo iniciatyvas. Pagrindinis bendras tikslas – užtikrinti, kad tiekimo grandinės išliktų atsparios aplinkos veiksniams, o produktai patektų į lentynas nepriklausomai nuo skirtingų rinkos sąlygų.

„Nepaprastai džiaugiamės tolesniu bendradarbiavimu ir esame dėkingi už pastarųjų dešimties metų draugystę. Laikui bėgant įgytas abipusis pasitikėjimas, abiejų komandų skaidrumas ir atsidavimas – mūsų sėkmės receptas, leidžiantis nuosekliai kurti vertę visuomenei ir darantis mūsų partnerystę ypatinga. Galiausiai, už viso to slypi stipri komanda, kurią vienija bendros vertybės, aistra ir atsidavimas. Tikimės dar penkerių metų sėkmės, augimo ir pasiekimų mums kartu ieškant naujų galimybių“, – sako „Mondelez International“ pirkimų Europoje viceprezidentas Cyril Goyet.

Glaudus bendradarbiavimas leis ir toliau Europos rinkose diegti pluošto pagrindu sukurtus, tvarių pakuočių sprendimus. Taip pat bendromis pastangomis siekti, kiek įmanoma mažesnio vienkartinių plastiko gaminių naudojimo bei iki 2050 m. užtikrinti nulinį išmetamųjų teršalų kiekį.

Per ateinančius penkerius metus bendrovės žada sukurti itin tvarius ir ekonomiškai perspektyvius pakuočių sprendimus, kuriais bus mažinamas sunaudojamų medžiagų kiekis ir didinamas pagrindinių gaminių linijų perdirbamumas.

„Džiaugiamės galėdami tęsti nuostabią kelionę su mūsų itin vertinamu klientu. Ši ilgametė partnerystė yra mūsų bendros vizijos stiprybės įrodymas. Siekiame iš naujo apibrėžti pakuotės koncepciją kintančiame pasaulyje ir kurti ilgalaikių pakuočių naujoves visose klientų verslo srityse. Didžiuojamės tuo, ką pasiekėme per pastaruosius dešimt metų ir tikimės, kad sėkmingai dirbsime kartu kitą dešimtmetį, sukurdami dar daugiau ilgalaikių pokyčių“, – priduria „DS Smith“ pakuočių padalinio generalinis direktorius Stefano Rossi.

„DS Smith“ ir „Mondelez“ ir toliau naudosis „DS Smith“ žiedinio dizaino metrika, kurios dėka bus galima užtikrinti naujų sprendimų efektyvumą ir pagrindinių tvarumo kriterijų, tokių kaip perdirbamumas, medžiagų suvartojimas, ilgesnis medžiagų ir produktų naudojimas bei efektyvesnis tiekimo ciklas vertinimą. Žiedinio dizaino metrika („Circular Design Metrics“, CDM) yra unikalus įrankis, skirtas padėti įmonėms pereiti prie žiedinės ekonomikos. Ši inovacija – pirmoji rinkoje ir leidžia aiškiai pamatyti pakuočių dizaino tvarumo privalumus ir trūkumus bei nurodo, į ką reikėtų atkreipti dėmesį.

Šaltinis: https://sc.bns.lt/view/item/478135

Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?