Nepavydėtinoje padėtyje atsidūrusi skaitytoja Laura (vardas pakeistas, redakcijai žinomas) 15min pasakojo, kad į ESO dėl elektros įvedimo kreipėsi dar 2021 m. kovo mėnesį. Pagal sutartį darbai turėjo būti atlikti tų pačių metų spalį.
Tačiau ESO darbų atlikimo terminą vėliau atidėjo ne kartą – lapkritį Laura gavo laišką, kad elektra bus įvesta gruodį, tačiau metų pabaigoje įmonė nurodė, jog darbai atidedami dėl elektros spintų trūkumo. 2022 m. kovą Laura sulaukė žinios, jog elektros įvedimo sulauks balandį, tačiau ir šis terminas praleistas.
Trūko spintų, vėliau – rangovų
Laura pasakojo, kad įmonė tokį nukėlimą teisino įvairiai.
„Spintų trūko, vėliau buvo pasakyta, kad nėra rangovo, reikės surasti naują. Vėliau iš ESO jau nesulaukėme jokio atsakymo, tik automatinį laišką, kad atsakys per 2–3 dienas, bet neatrašydavo nieko“, – rūpesčiais dalijosi Laura.