Anot jų, atitinkamas siūlymas jau išsiųstas Latvijos vyriausybės vadovui Krišjaniui Kariniui.
„BaltCap“ atstovai teigė, kad šis fondas gali būti finansuotojas ir aktyvus akcininkas statant bei eksploatuojant SGD terminalą Latvijoje.
„BaltCap“ vyresnysis partneris Dagnis Dreimanis pabrėžė, jog „BaltCap“ gali vystyti didelės apimties infrastruktūros projektus, įskaitant SGD terminalo.
Estijoje registruotas fondas „Baltcap Infrastructure Fund“ investuoja į energetikos, transporto infrastruktūros bei socialinės infrastruktūros projektus Baltijos šalyse ir Lenkijoje. Jo investuotojų sąraše – Europos investicijų bankas (EIB), Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankas (ERPB), Šiaurės šalių aplinkos apsaugos finansavimo korporacija, Baltijos valstybių pensijų fondai.
Fondas pajėgus įgyvendinti iki 400-500 mln. eurų vertės projektus.
Latvijos valdančioji koalicija pirmadienį priėjo išvados, kad Latvijai būtina turėti SGD importo terminalą. Preliminariai sutarta, kad terminalas turėtų būti statomas daugiausia privačių investuotojų lėšomis Skultės arba Rygos uoste, tačiau buvo pripažinta, kad šiemet jo pastatyti neįmanoma.
Praėjusią savaitę „Baltcap“ Infrastruktūros fondas kreipėsi į Estijos vyriausybę su siūlymu prisidėti prie SGD importo terminalo Estijoje projekto įgyvendinimo. Jį tikimasi dar iki šių metų pabaigos pastatyti Paldiskio uoste.