BASF pelnas auga nepaisant gresiančios dujų krizės

Vokietijos chemijos pramonės milžinė BASF pranešė, kad antrojo ketvirčio jos pelnas ūgtelėjo, net ir didėjant susirūpinimui dėl galimo rusiškų dujų tiekimo Europai nutraukimo.
Vokietijos chemijos milžinė BASF
Vokietijos chemijos milžinė BASF / „Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 Dujos

BASF pranešime teigiama, kad, preliminariais duomenimis, grynasis pelnas balandį-birželį išaugo iki 2,1 mlrd. eurų nuo 1,7 mlrd. eurų per tą patį laikotarpį pernai.

Bendrovė augimą sieja su didesnėmis įplaukomis, gautomis iš naftos ir dujų bendrovės „Wintershall Dea“ akcijų paketo, ženkliai išaugus energijos išteklių kainoms.

Liudvigshafene įsikūrusi grupė, kurios cheminės medžiagos naudojamos farmacijos ir maisto pramonėje, valymo priemonių gamyboje ir žemės ūkyje, skelbė, kad jos antrojo metų ketvirčio pardavimų padidėjo 16 proc. iki 23 mlrd. eurų, nepaisant sumažėjusių pardavimų kiekybine išraiška.

„Padidėjusios žaliavų ir energijos kainos iš esmės buvo perkeltos į galutinės produkcijos kainas“, – teigė BASF.

Palankius rodiklius ji paskelbė netrūkus po to, kai Vokietijos chemijos pramonė įspėjo apie galimas egzistencines pasekmes, jei Rusija visiškai nutrauktų dujų tiekimą.

Pirmadienį „Gazprom“ uždarė pagrindinį dujų eksporto į Europą koridorių – vamzdyną per Baltijos jūrą iki Vokietijos „Nord Stream 1“, nes pradėjo planuotą jo metinę techninę priežiūrą. Tačiau didžiausioje Europos ekonomikoje vyrauja susirūpinimas, kad pasibaigus šiam 10 dienų numatytam darbų laikotarpiui dujotiekis gali būti neįjungtas, nes Rusijos ir Vakarų santykiai po invazijos į Ukrainą yra patys blogiausi per daugelį metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis