„Jokių eksperimentų nesiimsime, naudosime tas pačias technologijas, kokios naudojamos ir Amerikoje“, – sakė G.Ankenbaueris.
Jo teigimu, tam, kad „Chevron“ imtųsi skalūnų dujų žvalgybos Lietuvoje, įmonei turi būti sukurta palanki verslo aplinka. Valdžia turėtų padėti „Chevron“ skleisti žinią, kad skalūnų žvalgyba yra visiškai saugi, įsitikinęs „Chevron“ atstovas.
„Chevron“ prisiima atsakomybę dėl gamtos bei žmonių apsaugos ir žada kalbėti su bendruomenėmis, bet yra dalykų, kur reikia ir valdžios institucijų pagalbos. Pirmiausia, žemės gelmių žvalgyba yra svarbi šaliai, jos energetiniam saugumui, todėl Vyriausybė galėtų padėti skleisti žinią apie tai, kad gelmių tyrimas yra saugus procesas ir jokios žalos gamtai nedaro“, – sakė G.Ankenbaueris.
Žinoma, tam, kad „Chevron“ investuotų Lietuvoje, svarbu, kad tyrimai būtų rezultatyvūs, sėkmingi.
„Matome gana mažai vykdomosios valdžios pastangų daugiau bendrauti su bendrovėmis, kurios čia turi ilgalaikį interesą“, – įmonės atstovams sakė Eligijus Masiulis.
Į jo klausimą, kiek kainuotų skalūnų dujos Lietuvai, „Chevron“ atstovas neatsakė – kol kas esą visiškai neaišku, kokius naftos ir dujų resursus turi Lietuva, todėl pirmiausia reikia atlikti žvalgybą. Saugi žvalgyba esą trunka ne vienerius metus – skalūnų paieška gali užtrukti 4–5 metus.
„Nauda Lietuvai – žinojimas, kas slypi jos gelmėse. Tada jau galima planuoti energetinės strategijos metmenis“, – sakė G.Ankenbaueris.