D.Kreivys tikisi, kad nepriklausomų elektros tiekėjų konkurencija dar didės

Energetikos ministras Dainius Kreivys sako, kad konkurencija tarp nepriklausomų elektros tiekėjų jau yra ir ateityje dar aštrės.
Dainius Kreivys
Dainius Kreivys / Lukas Balandis / BNS nuotr.

„Šiandien matome aktyvų nepriklausomų tiekėjų konkuravimą, kai kurie iš jų siūlo kainas ir 25 centus, kas yra žemesnė nei reguliatoriaus nustatyta kaina, virš kurios taikoma kompensacija“, – žurnalistams trečiadienį sakė ministras.

„Tikiuosi, kad ta konkurencija aštrės ir jeigu kainų dinamika toliau išliks panaši, galima tikėtis pakankamai aštrios konkurencijos. Tai dar kartą rodo, kad rinkos mechanizmai veikia ir nors neturime dešimčių nepriklausomų tiekėjų, bet konkuravimas dėl rinkos vyksta ir ateityje vyks dar su didesniu pagreičiu“, – pridūrė jis.

Ministras taip pat sakė tikintis, kad elektros kainų pokytis artimiausiais mėnesiais bus teigiamas, o vartotojai turėtų sekti, kokias kainas siūlo skirtingi tiekėjai ir „daryti išmanesnius sprendimus“.

Per pastarąją savaitę fiksuotų planų kainas sumažino visi nepriklausomi tiekėjai. Lietuvos energetikos agentūros (LEA) duomenimis, „Ignitis“ per savaitę kainas vidutiniškai sumažino 3 centais už kilovatvalandę (8 proc.), „Enefit“ – 1 centu (3 proc.), „Elektrum Lietuva“ – 5 centais (15 proc.).

Sausio 24 dienos duomenimis, vienos laiko zonos „Elektrum Lietuvos“ kaina (36 mėnesių plano) siekė 27,8 cento, „Enefit“ (36 mėnesių) – 33,1 cento. „Ignitis“ savo interneto svetainėje skelbia, jog 24 mėnesių plano elektros kilovatvalandės kaina siekia 30,9 cento.

Elektros tiekėją yra pasirinkę 70 proc. visų buitinių vartotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis