Nesuprato, kodėl buvo nutraukta sutartis
Viktorija birželio pradžioje pasirašė sutartį su elektros tiekėju „Ignitis“. Po kelių savaičių įmonė ją informavo, kad pasikeitė kainos – elektra pabrango.
Moteris ėmė domėtis, kodėl taip įvyko. Ji paskambino „Ignitis“ nurodytu telefonu ir pasiteiravo, ar ji galėtų nutraukti sutartį, jei tokios sąlygos jos netenkintų. Tiesa, dėl sutarties nutraukimo ji nesusitarė – tai viso labo buvo pasidomėjimas, kaip jai reikėtų elgtis toliau.
Galiausiai jai telefonu pasikalbėjus su konsultante ir paaiškinus, kodėl kaina pakilo, atrodė, kad situacija išsisprendė. Viktorijai nauja pasiūlyta kaina tiko.
Tačiau galiausiai jos nuostabai Viktorija gavo laišką iš įmonės, kuriame pranešama, kad jos prašymu sutartis nutraukta. Moteris bandė aiškinti, kad sutarties ji nenutraukinėjo ir jokio prašymo tai padaryti nepateikė.
Į redakciją besikreipusi Viktorija tikino, kad bendrovė pasiūlė sudaryti naują sutartį, tiesa, jau didesne kaina, nei buvo nurodyta prieš jos valią nutrauktoje sutartyje.
Įvyko žmogiška klaida
15min pasiteiravus, kodėl sutartis buvo nutraukta, „Ignitis“ grupės Ryšių su visuomene projektų vadovė Laura Beganskienė patvirtino, kad šiuo atveju klientei paskambinus pasiteirauti, kaip galėtų nutraukti sutartį, skambučių centro vadybininkė suprato, kad klientė pageidauja nutraukti sutartį ir užregistravo sutarties nutraukimą.
„Įvyko žmogiška klaida. Labai atsiprašome klientės dėl šios situacijos ir kilusių nepatogumų. Šiuo metu sutartis yra atstatoma, o per kelias dienas klientė matys sutartį savo paskyroje. Savo ruožtu atkreipsime ir kitų skambučių centro vadybininkų dėmesį, kad tokia situacija ateityje nepasikartotų“, – tikino ji.