Dujų kaina „GET Baltic“ biržoje liepą padidėjo 1 proc.

Baltijos šalyse ir Suomijoje veikiančioje „GET Baltic“ gamtinių dujų biržoje liepą dujos vidutiniškai kainavo 36,8 euro už megavatvalandę (MWh) – 1 proc. mažiau nei birželį.
Gamtinės dujos
Gamtinės dujos / 123rf.com nuotr.
Temos: 1 Gamtinės dujos

„GET Baltic“ biržos Lietuvos prekybos aikštelėje vidutinė kaina liepą, palyginti su birželiu, sumažėjo 7 proc. iki 35,1 euro už MWh, Latvijos ir Estijos aikštelėje išliko beveik nepakitusi ir siekė 36,2 euro, o Suomijoje – padidėjo 10 proc. iki 39,4 euro.

Liepos mėnesį biržoje sudaryta po beveik 2,2 tūkst. pirkimo ir pardavimo sandorių, jų metu suprekiauta 358 gigavatvalandės (GWh) gamtinių dujų, iš 354 GWh dieniniais sandoriais, 4 GWh – mėnesiniais. Pavedimus pirkti ir parduoti teikė 59 biržos dalyviai.

Lietuvoje liepą įsigyta 28 proc. viso biržoje suprekiauto dujų kiekio, bendroje Latvijos ir Estijos prekybos aikštelėje – 46 proc., Suomijoje – 26 proc.

Per pirmą šių metų pusmetį „GET Baltic“ biržoje suprekiauta 5,2 TWh (5,2 tūkst. GWh) gamtinių dujų – 30 proc. daugiau nei tuo pačiu metu pernai (4 TWh).

Remdamasi organizacijos „Gas Infrastructure Europe” duomenimis „GET Baltic“ informuoja, kad Inčukalno dujų saugykla Latvijoje per liepą buvo papildyta dar 14 proc. punktų, mėnesio pabaigoje jos užpildymas pasiekė beveik 71 proc. – 46 proc. punktais daugiau nei pernai tokiu pačiu metu.

Gegužės pabaigoje užbaigus pirkimo-pardavimo sandorį 66 proc. „GET Baltic“ akcijų už 6,5 mln. eurų parduota Vokietijos energijos biržai „European Energy Exchange“ (EEX), likę 34 proc. priklauso Lietuvos dujų perdavimo operatorei „Amber Grid“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis