„Landmark Marine“ investuotojams teikia patikrų, konsultacijų ir kitas paslaugas jūrų laivybos srityje.
Pasak A.Kataya, kuris remiasi laivų eismo stebėsenos tarnybų duomenimis, apie 120 mln. barelių iš minėto kiekio saugoma 60 supertanklaivių, galinčių gabenti po maždaug 2 mln. barelių. Balandžio pradžioje šių tanklaivių buvo 25–40, o vasarį – tik dešimt.
Eksperto teigimu, vidutinė laivų frachto naftos ar prekių saugojimui jūroje kaina metams pakilo nuo 8 mln. iki 18 mln. JAV dolerių ir šis rodiklis ateityje galbūt padidės iki 30 mln. JAV dolerių.
Jis taip pat papasakojo, jog daugelis pasaulio šalių, siekiančių kovoti su koronaviruso pandemija, atsisako priimti jūrų laivus arba neleidžia jų įguloms išlipti į krantą.