Pasak ESO Paslaugų tarnybos direktoriaus Renaldo Radvilos, unikalų kliento kodą kiekviena įmonė suteikia remdamasi savo vidinių sistemų principais. Kliento kodas – itin svarbi vartotojo profilio detalė, nes yra reikalingas kiekvieną kartą atliekant mokėjimą už suvartotą elektros energiją.
„Klientų kodai keičiasi visiems elektros vartotojams, kuriems baigė galioti sutartys su iki tol elektrą tiekusiu visuomeniniu tiekėju. Visiškai nesvarbu, ar vartotojas pasirinko nepriklausomą tiekėją, ar to nepadaręs automatiškai pateko į garantinį tiekimą – kliento kodas keičiasi bet kuriuo atveju. Todėl mėnesio pabaigoje atliekant mokėjimą už elektros energiją svarbu būti atidiems ir nenurodyti senojo kodo, susikuriant naują mokėjimo šabloną“, – sako R.Radvila.
Nepriklausomo tiekėjo suteiktas kodas yra nurodomas sudaromoje sutartyje su klientu. Tuo tarpu pradėjus teikti garantinio tiekimo paslaugą, naujas kliento kodas bus priskirtas per savaitę. Vartotojas jį galės matyti ar pasitikrinti prisijungęs prie ESO savitarnos svetainės, taip pat apie jį bus informuotas ir asmeniškai – elektroniniu paštu arba paprastu paštu.
R.Radvila taip pat pažymi, kad kliento kodas keisis ir tiems vartotojams, kurie nusprendžia vieną pasirinktą nepriklausomą tiekėją pakeisti kitu.