02 18

Klientas kaltina „Elektrum“ diskriminavimu ir skaičiuoja netekęs beveik 200 eurų: bendrovė atsako – sumokėjo per vėlai

Dėl „Elektrum“ vystomo „Rytmečio“ saulės jėgainių parko skundžiasi bent keli jo klientai, teigia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT). Vienas jų 15min teigė buvęs prijungtas mėnesiu vėliau nei dalis kitų, dėl ko galėjo patirti beveik 200 eurų nuostolį. Bendrovė, klientui problemas grindusi dokumentacijos iššūkiais, 15min nurodė kliento įmoką gavusi per vėlai ir pasiūlė kompensaciją.
Saulės jėgainės
Saulės jėgainės / Shutterstock nuotr.

Į 15min kreipėsi skaitytojas Marius, esantis „Elektrum Lietuva“ vystomo Alytaus rajone esančio „Rytmečio“ parko klientu.

Šio parko paleidimas įvyko rugpjūčio pradžioje ir jo klientai praėjusiais metais jau spėjo pasinaudoti keliais saulėtesniais mėnesiais. Tačiau Mariui kliūna, kad, būdamas vienu pirmųjų sutartį dėl elektrinės pirkimo pasirašiusių parko klientų, jis buvo prijungtas mėnesiu vėliau nei dalis kitų vartotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų