„Elektrum Lietuva“: gyventojai renkasi mažiausią elektros kainą – 21 ct/kWh

Paaiškėjus, kad nuo liepos gyventojams nebebus mokamos kompensacijos už elektros energiją, o tie, kas naudojasi visuomeniniu tiekimu, už ją likusį šių metų pusmetį mokės 22,7 cento už kilovatvalandę (ct/kWh), bendrovė „Elektrum Lietuva“ gyventojus ragina persižiūrėti savo elektros tarifus ir nepermokėti. Tam pačiam pusmečiui dabar ji siūlo fiksuoti 20,99 ct/kWh kainą – žemiausiame lygyje per pastaruosius 15 mėnesių.
Martynas Giga
Martynas Giga / Elektrum nuotr.

„Elektrum Lietuva“ vadovas Martynas Giga atkreipia dėmesį, kad tik nuo paties vartotojo priklauso, ar jis turės žemiausią kainą ir labiausiai sau tinkančias sąlygas – nei visuomeninis tiekimas, nei tiekėjų vienašališkai mažinamos kainos to neužtikrins.

„Kurį laiką Valstybės taikomas elektros tarifo kompensavimas leido ne tik mažinti finansinę naštą, bet ir per daug nesijaudinti, koks tarifas įrašytas sutartyje, kadangi nemaža dalis jo kompensuota. Nuo liepos to nebelieka, bet ir elektros tiekėjams sudaryta galimybė vienašališkai mažinti kainą negarantuos, kad dabartinis tiekėjas siūlys mažiausią kainą ir kad jums bus pritaikytas žemiausias tarifas. Jį turi pasirinkti patys vartotojai – tik nuo pačių gyventojų priklauso, ar jie gaus geriausias sąlygas“, – sako M.Giga.

Pasak jo, būtent dabar yra tinkamiausias metas peržiūrėti turimas sutartis ir pasirinkti patraukliausią pasiūlymą. „Mūsų siūlomos kainos nuo metų pradžios jau sumažėjo daugiau nei 40 proc. ir šiuo metu yra žemiausiame lygyje per pastaruosius 15 mėnesių, bet kiek ilgai taip laikysis – pasakyti sunku. Matome, kad jau dabar dalis gyventojų nesnaudžia ir skuba užfiksuoti tokias kainas – tą rodo ir mūsų nuolat augantis klientų skaičius“, – komentuoja „Elektrum Lietuva“ vadovas.

Pasak jo, didmeninėms elektros kainoms pakilus, bendrovė išlaikys sutartines kainas klientams visu sutarties galiojimo periodu, tuo tarpu kainoms nukritus vartotojai bet kada gali be apribojimų nutraukti sutartis ir pasirinkti pigesnius planus. Šiuo metu pigiausias „Elektrum Lietuva“ planas yra 20,99 ct/kWh fiksuojant elektros kainą 6 mėnesiams.

Gyventojų patogumui, kad jie galėtų tarpusavyje palyginti skirtingų tiekėjų tos pačios trukmės fiksuotų kainų planus „Elektrum Lietuva“ papildė savo paslaugų krepšelį ir naujais 12 bei 24 mėnesių trukmės planais.

Norintiems užsitikrinti kainą 1 metams, bendrovė nuo liepos siūlo rinktis 22,32 ct/kWh fiksuotos kainos tarifą. Pageidaujantys dar didesnio stabilumo gali rinktis 24 mėn. trukmės planą – tokiu atveju vienos laiko zonos kaina siekia 23,95 cento.

Nuo metų pradžios „Elektrum Lietuva“ nuosekliai mažina elektros kainas savo klientams, aktyviai ragindama juos persirašyti turimas sutartis mažesne kaina. Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos (VERT) duomenimis, bendrovė jau penktą mėnesį iš eilės yra daugiausiai naujų klientų pritraukęs elektros tiekėjas ir toliau nuosekliai didina užimamą rinkos dalį. Nuo sausio iki birželio pradžios „Elektrum Lietuva“ buitinių vartotojų skaičius išaugo 43 tūkst. ir dabar siekia 169,4 tūkst. Atitinkamai per penkis mėnesius, VERT duomenimis, „Elektrum Lietuva“ užimama dalis nepriklausomo elektros tiekimo rinkoje augo nuo 10,6 proc. iki 13,9 proc.

Keičiant elektros tiekėją užtenka sudaryti sutartį su pasirinkta nauja įmone, kreiptis į senąją dėl turimos sutarties nutraukimo nereikia. Apsisprendus keisti tiekėją, svarbu įsigilinti tik į senojoje sutartyje numatytus vartotojo įsipareigojimus, dėl kurių gali reikėti grąžinti suteiktas nuolaidas ar sumokėti mokesčius.

Šiuo metu Lietuvoje veikia keturi nepriklausomi elektros tiekėjai. Iš jų elektrą perka jau 71 proc., arba kiek daugiau nei 1,2 mln., šalies namų ūkių.

Valstybė elektros tarifų kompensavimo mechanizmą įvedė antrąjį 2022 metų pusmetį, vėliau jį pratęsė ir pirmajam 2023 metų pusmečiui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis