„Elektrum Lietuva“ stiprina pozicijas saulės elektrinių, šildymo ir krovos sprendimų segmentuose

Viena didžiausių Lietuvoje energetikos sprendimų bendrovių „Elektrum Lietuva“ kitąmet ketina sutelkti dėmesį į pajėgumų stiprinimą saulės elektrinių, šildymo ir krovos sprendimų privatiems klientams segmentuose, rašoma „Elektrum Lietuva“ pranešime spaudai.
„Elektrum Lietuva“ vadovas Martynas Giga
„Elektrum Lietuva“ vadovas Martynas Giga / „Elektrum Lietuva“ nuotr.

„Tvarių ir ekonomiškai efektyvių energetikos sprendimų poreikis auga milžinišku tempu, tą jaučiame pagal gyventojų užklausas. Pereiti prie žaliosios elektros, išgaunamos iš atsinaujinančių šaltinių, rinką skatina noras stabilizuoti šiemet smarkiai pakilusias elektros kainas. Tad akivaizdžiai matome, kad savo kompleksiniais sprendimais kuriame vertę vartotojams ir ketiname tik stiprinti savo pozicijas. Todėl suplanavome, kad saulės elektrinių produkto liniją 2023 metais auginsime 60 proc., o šilumos siurblių – net 4 kartus”, – sako „Elektrum Lietuva“ vadovas Martynas Giga.

Įvairius energetikos sprendimus gyventojams ir verslui teikianti bendrovė saulės elektrinių, šilumos siurblių ir kitiems rangos darbams pasitelkia motyvuotą ir apmokytą vidinę komandą, kurią planuoja išplėsti daugiau nei du kartus – nuo 40 iki 90 darbuotojų.

Šiuo metu situacija darbo rinkoje labai įtempta, tačiau reikalingų kompetencijų specialistų pritraukimui skiriamas didelis dėmesys, pasitelkiami įvairūs darbuotojų paieškos būdai. Be to, įmonė investuoja apie 1 mln. eurų į transportą ir įrangą, reikalingą rangos komandoms.

„Elektros poreikis Lietuvoje auga, su elektra į kiekvienus namus ateina nauji produktai ir sprendimai, ir jiems prognozuojamas didelis augimas. Manome, kad Lietuvoje jau susiformavo kategorija klientų, kurie ieško visko iš vienų rankų: nori pirkti ne prekę, bet paslaugą, turėti ne tik elektros sutartį, bet ir saulę, šilumos siurblį – kompleksinius energijos sprendimus. Tokiam poreikiui atliepti ir stipriname komandą, samdydami daugiau inžinierių, projektuotojų bei rangos specialistų“, – konstatuoja „Elektrum Lietuva“ vadovas.

Energetikos bendrovė investuoja ir į klientų aptarnavimo kokybę – Panevėžyje atidarė savo vidinį skambučių centrą, kurio darbuotojai (planuojama jų įdarbinti apie 50) bus visiškai kompetentingi konsultuoti klientus ir išspręsti jų klausimus jau pirmojo skambučio metu. Tą ne visada pavyksta padaryti dirbant su išorės partneriais, kurie negali tiek gilintis į specifiką ir detales.

„Energetika nėra paprasta sritis, čia daug niuansų ir dedamųjų, reikia gilintis ir suprasti, kaip veikia rinka, kas sudaro elektros kainą, nuo ko ji priklauso, kaip veikia nepriklausomi tiekėjai ir pan. Mes stengiamės edukuoti rinką ir skiriame daug dėmesio savo darbuotojų mokymui. Tikiu, kad motyvuoti ir įgalinti vidiniai specialistai dirbs efektyviau, ir patenkinsime pagrįstus klientų lūkesčius gauti atsakymus jiems patogiu būdu, greitai ir tiksliai“, – teigia Martynas Giga.

Ilgainiui bendrovė ketina visiškai atsisakyti išorinių kontaktų centrų paslaugų ir visą tam reikalingą personalą „užsiauginti“ viduje.

Šiuo metu „Elektrum Lietuva“ turi 213 darbuotojų, dvigubai daugiau nei tuo pačiu metu pernai. 2023 metų pabaigoje bendrovė, planuojama, įdarbins 340 įvairių sričių specialistų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis