Energetikos milžinė BP pranešė apie 4,4 mlrd. JAV dolerių nuostolius pirmąjį ketvirtį

Didžiosios Britanijos energetikos milžinė BP antradienį pranešė, kad per pirmąjį šių metų ketvirtį patyrė 4,4 mlrd. JAV dolerių grynųjų nuostolių, dėl koronaviruso pandemijos kritus naftos paklausai ir kainoms.
BP įmonės logotipas
BP įmonės logotipas / „Scanpix“ nuotr.

„Mūsų pramonė nukentėjo nuo tokio pasiūlos ir paklausos sukrėtimo, kokio dar niekada nematėme“, – pranešime teigė naujasis BP generalinis direktorius Bernardas Looney.

„Dėl ekonominio COVID-19 pandemijos poveikio, kartu su jau egzistavusiais pasiūlos ir paklausos veiksniais, susidarė ypač sudėtinga prekių rinkos aplinka“, – teigė BP, 2019 metų pirmąjį ketvirtį paskelbusi apie 2,9 mlrd. JAV dolerių pelną sumokėjus mokesčius.

BP pareiškė, kad iki 2021 metų pabaigos planuoja sumažinti grynųjų pinigų išlaidas 2,5 mlrd. JAV dolerių, palyginti su 2019 metais.

„Dalis šių sutaupytų išlaidų gali būti susijusios su restruktūrizavimo išlaidomis“, – pridūrė bendrovė.

Taip pat prognozuojama, kad antrąjį ketvirtį bus pagaminta mažiau naftos, kadangi įmonės nebeturi kur sandėliuoti naftos atsargų pertekliaus.

BP pirmojo ketvirčio produkcija gavyba sumažėjo 2,8 proc. iki 3,7 mln. barelių per parą.

Energetikos milžinė antradienį pridūrė, kad jos pelnas, pakoreguotas pagal atsargų pakeitimo išlaidas, pirmąjį ketvirtį sudarė 800 mln. JAV dolerių, palyginti su 2,4 mlrd. JAV dolerių tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau.

„Rezultatas atspindėjo mažesnes kainas, paklausos smukimą, ypač kovo mėnesį, mažesnį prognozuojamą [partnerės Rusijoje] „Rosneft“ rezultatą ir sumažėjusią prekybą nafta“, – pridūrė bendrovė.

Pirmadienį BP taip pat paskelbė, kad kritusios naftos kainos paskatino bendrovę pakeisti milžiniško sandorio, kuriuo siekia parduoti padalinį Aliaskoje, sąlygas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų