Atšilus orams po didelių sausio–vasario mėn. šalčių ir atsižvelgiant į saugos ir sveikatos reikalavimus, bendrovė jau pradėjo tinklo priežiūros darbus, kurie reikalauja tik trumpo elektros energijos atjungimo vartotojams. Planinių atjungimų vidutinė faktinė trukmė šių metų pirmaisiais mėnesiais buvo tik apie 2,5 val.
Nuo kitos savaitės ESO, dėl sudėtingos būtinų remonto darbų specifikos, vykdys ir keletu valandų ilgesnius atjungimus. Svarbu, jog ne tik grįžtama prie laikinai pristabdytų darbų, bet ir imamasi tinklo rekonstrukcijų darbų įgyvendinimo intensyvinimo, siekiant įvykdyti suplanuotas investicijas tinklo patikimumui, šalinti defektus, užtikrinti nepertraukiamą elektros energijos ir dujų tiekimą bei naujų buitinių ir gaminančių vartotojų prijungimą.
ESO supranta, kad šiuo laikotarpiu, kai didelė dalis gyventojų dirba iš namų, elektros ir dujų atjungimas sukelia daug nepatogumų, tačiau bendrovės kasdienis darbas yra rūpintis patikimu elektros energijos ir dujų tiekimu į kiekvienus Lietuvos namus. Iš anksto atsiprašome gyventojų ir apgailestaujame dėl galimų nepatogumų – visada siekiame užtikrinti, kad atjungimas būtų kuo trumpesnis.
Primename, kad oro temperatūrai dienomis svyruojant nuo -5 iki -10 °C vykdomi tik tiek darbai, kurių atlikimo trukmė yra iki 5 val. Termometro stulpeliui nukritus žemiau -10 °C, planiniai darbai, kurių metu klientams nutraukiamas elektros energijos tiekimas, nėra vykdomi. Esant neigiamai aplinkos temperatūrai, ESO nevykdo jokių planinių dujų tinklo įrenginių remonto darbų, kurių metu nutraukiamas tiekimas klientams, kurie dujas naudoja šildymui.
Siekiant, kad klientai galėtų pasiruošti planuojamiems elektros ir dujų tinklo atjungimams, apie juos ESO elektroniniu laišku ar trumpąja SMS žinute visada informuoja iš anksto, prieš 5 kalendorines dienas. Gavus informaciją apie planuojamus remonto darbus gyventojams patariama pasiruošti vandens atsargas, įkrauti elektrinius prietaisus, taip pat apie trumpalaikius elektros tiekimo trikdžius rekomenduojama informuoti darbdavius, jei dirbama iš namų.
Jei negaunate informacijos apie planinius elektros atjungimus, pasitikslinkite, ar esate pateikę teisingus savo kontaktinius duomenis – el. pašto adresą ar mobiliojo telefono numerį. Jei kiltų klausimų ar norint pasitikslinti dėl ESO atliekamų būtiniausių darbų laiko, trukmės, planuojamos darbų pabaigos bei pageidaujant pakeisti informavimo būdą ar kontaktinius duomenis prašome susisiekite internetu užpildžius klausimų formą arba skambinti nemokamu telefonu 1852.