Anot „Elering“ pranešimo, vamzdyno projektavimas vyksta jau keletą mėnesių, juos atlieka „Alexela“ grupės įmonė „Conx BM“ – ta pati bendrovė, kuri parengė ir laivo švartavimosi krantinės projektą. Jos subrangovė – Australijos ekspertų grupė.
„Elering“ pasiekus susitarimą su privačiomis bendrovėmis dėl galutinių jungiamojo dujotiekio statybos detalių, Paldiskio kompresorių stoties teritorijoje bus pradėta statyti būsimojo SGD terminalo sujungimui reikalinga sklendžių konstrukcija.
Antrajame darbų etape bus tiesiama jungiamojo dujotiekio sausumos atkarpa nuo kompresorių stoties iki jūros. Iš ten vamzdynas drieksis jūros dugnu iki švartavimosi krantinės. „Elering“ jau turi 12 metrų ilgio vamzdžių atkarpas, reikalingas vamzdyno tiesimui sausumoje ir jūroje.
Būsimo SGD terminalo švartavimosi krantinėje, be kita ko, bus įrengti septyni įvairių tipų greitojo uždarymo vožtuvai, kurie užtikrintų saugumą avarijos atveju. Krantinėje taip pat bus pastatyta elektros ir ryšių infrastruktūra bei automatinės įrangos blokas.
Jungiamojo dujotiekio statybai „Elering“ sudarė specialią projekto komandą, kurioje daugiausia dirba inžinieriai, turintys patirties statant povandeninę Estijos ir Suomijos dujų jungtį „Balticconnector“.