„Hanner“ verslo kvartalo poreikiams naudoja tik saulės elektros energiją: pasigamintos energijos užtenka ir rezervui

Vilniuje įsikūręs verslo kvartalas „Business Stadium“ pastaruosius mėnesius pirmąkart visų biurų elektros energijos poreikius padengė vien saulės parke pagaminta energija, rašoma „Hanner“ pranešime spaudai.
Saulės jėgainės
Saulės jėgainės / Asociatyvi Unsplash nuotr.

Gegužės mėnesį „Hanner“ nuomojama nutolusi saulės elektrinė pagamino 402,3 tūkst. kilovatvalandžių (kWh) elektros energijos, tai yra 30 proc. daugiau nei suvartojo verslo kvartalas. Birželio mėnesį buvo pagaminta 348,8 tūkst. kWh, poreikis buvo patenkintas 111 proc.

Sukauptas elektros energijos rezervas yra saugomas ir bus panaudotas kitais mėnesiais verslo centrų poreikiams, kai energijos gamyba nebus tokia efektyvi.

„Šiame verslo kvartale mes kuriame visiškai naują biurų standartą, o centrinėje kvartalo dalyje pradėtas statyti „Business Stadium Central“ verslo centras bus geriausias biurų pastatas Lietuvoje. Atsinaujinančių išteklių naudojimas ir tvarumo principų taikymas jo aplinkoje yra kertinė šio pažado dalis“, – sako „Hanner“ vadovas Arvydas Avulis.

Gegužės mėnesį saulės pagaminta elektros energija padengė 60 proc. elektros poreikių visuose „Hanner“ verslo centruose, kurių bendras plotas siekia 90 tūkst. kv. metrų, birželio mėnesį – 54 proc.

Nuo 2016 m. bendrovė visus savo vystomus verslo centrus aprūpina tik žaliąja elektros energija, dalį jos įsigydama rinkoje. Pirmosios saulės elektrinės ant verslo centrų stogų buvo įrengtos 2016 metais, o nuo 2022 m. bendrovė žaliąją energiją ėmė gaminti nuomojamame saulės parke Širvintų rajone.

„Hanner“ siekia tapti neutralia klimatui kompanija bei skaičiuoja, kad naudodama tik elektros energiją, pagamintą iš atsinaujinančių šaltinių, per metus aplinkos taršą sumažina apie 1,37 tūkst. tonų anglies dvideginio (CO2).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis