Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Į ESO kreipiasi rekordinis skaičius klientų – jų patogumui sukurta nauja paslauga

Bendrovei „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) rugpjūčio mėnesį šalies gyventojai pateikė rekordinį skaičių paraiškų techninėms sąlygoms gauti, atitinkamai per šį laikotarpį ESO parengė ir išdavė rekordinį sąlygų skaičių – daugiausiai jų yra gaminantiems vartotojams, norintiems prie tinklo prijungti savo saulės elektrines, rašoma ESO pranešime spaudai.
„Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) dispečerinė Kaune
„Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) dispečerinė Kaune / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

Siekiant supaprastinti ir pagreitinti visą procesą, klientų patogumui sukurta galimybė galios didinimo ir gamintojo paraišką pateikti vienu metu.

Šių metų rugpjūčio mėnesį gyventojai pateikė rekordinį skaičių paraiškų – virš 12 tūkst. Iš viso nuo metų pradžios bendrovė gavo virš 75 tūkst. klientų prašymų, o tai yra beveik dvigubai daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.

Atitinkamai per rugpjūtį parengtas ir rekordinis techninių sąlygų skaičius – 11,2 tūkst., iš kurių daugiau nei pusė yra gamintojams ir gaminantiems vartotojams parengtos techninės sąlygos. Pažymėtina, kad šiais metais jau parengtos 27 tūkst. gaminančių vartotojų sąlygos, kai per 2021 metus buvo parengta 12,3 tūkst., taigi iki šios dienos augimas sudaro net 100 proc.

Šiuo metu gyventojų susidomėjimas elektrinių įrengimu yra milžiniškas, todėl natūralu, kad visose proceso grandyse, įskaitant ir sąlygų paruošimą, susidaro eilės. Tačiau, jei atsakymo į pateiktą paraišką gyventojas iš ESO negauna per keletą dienų, nerimauti nereikėtų – visi pateikti prašymai techninėms sąlygoms bus išnagrinėti.

Klientų patogumui sukurta nauja paraiška

Norint savo namuose įsirengti saulės elektrinę, gyventojams reikia teikti parašką tapti gaminančiu vartotoju ir dažnu atveju reikalinga pasidindi elektros įvado į namus galią, o tam reikėdavo pildyti atskirą paraišką.

Nuo šiol vartotojams, kuriems reikalinga pasididinti įvado galią, kad taptų gaminančiu vartotoju arba jau esant gaminančiu vartotoju ir didinantis tiek vartojimo, tiek generuojamas galias, sukurta nauja paraiška – „Galios didinimas tampant gaminančiu vartotoju“.

Gyventojai dabar galės greičiau gauti paslaugą, o mokėti už techninių sąlygų parengimą reikės tik vieną kartą. Iš karto po techninių sąlygų parengimo klientui bus rezervuojama galia – tiek nauja leistina naudoti galia, tiek nauja leistina generuoti (elektrinės) galia.

Saulės elektrinių klausimams – dedikuota ESO telefono linija

Primenama, kad siekiant suteikti aiškią ir kokybišką informaciją saulės elektrinių įsirengimo ir kitais susijusiais klausimais, ESO turi elektros energiją iš atsinaujinančių išteklių gaminantiems vartotojams skirtą pagalbos telefonu liniją. Paskambinus trumpuoju numeriu 1852, galima pasirinkti konsultacijas saulės elektrinių klausimais.

Paskambinęs į ESO ir pasirinkęs konsultaciją saulės elektrinių tema, gyventojas bus nukreiptas klientų aptarnavimo specialistams, kurie galės išsamiau atsakyti į rūpimus klausimus – paraiškų pildymo, prijungimo prie tinklo ar kitomis su jėgainės įrengimu susijusiomis aktualiomis temomis.

Galima skambinti darbo dienomis nuo 8 iki 18 val., o paskambinus po darbo valandų su gyventoju bus susisiekta kitą darbo dieną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento
Reklama
Kaip išvengti peršalimo komplikacijos – sinusito