Šiais metais jėgainėje planuojama sudeginti iki 200 tūkstančių tonų komunalinių atliekų po MBA, nepavojingųjų pramoninių atliekų bei nuotekų dumblo. Įmonė yra sudariusi atliekų tiekimo sutartis su VšĮ „Kauno regiono atliekų tvarkymo centras“ ir UAB „Marijampolės apskrities atliekų tvarkymo centras“ bei penkiomis nepavojingų pramoninių atliekų tiekimo įmonėmis.
VšĮ „Kauno regiono atliekų tvarkymo centras“ per vasario mėnesį planuoja tiekti apie 4500 tonų, o UAB „Marijampolės apskrities atliekų tvarkymo centras“ – apie 900 tonų komunalinių atliekų. Taip pat atliekas pateiks ir nepavojingų pramoninių atliekų tiekėjai.
Kauno kogeneracinė jėgainė pirmąsias atliekas planuoja pradėti deginti artimiausiu metu.
Atliekos į jėgainę bus atvežamos tiesiai iš magistralės A1, o transporto priemonės, atvežusios atliekas, toliau judės link Kauno LEZ Veterinarų, Ryternos, Industrijos gatvėmis ir pateks į magistralę A6, kurioje apsisuks ties Garažų gatve ir grįš atgal į magistralę A1. Toks maršrutas galios, kol nebus atidarytas šiuo metu statomas viadukas per magistralę A6 ties Terminalo gatve.
Planuojama kad vasario–kovo mėnesiais per parą į jėgainės teritoriją atvažiuos ir ją paliks apie 30 automobilių, vežančių atliekas, išvežančių šlaką ir lakiuosius pelenus. Pagrindinis automobilių srautas judės tik darbo dienomis nuo 7 iki 19 valandos.
Kauno kogeneracinė jėgainė gamins šilumą ir elektros energiją. Visoje Europos Sąjungoje taikomus itin griežtus aplinkosauginius standartus atitinkanti jėgainė užtikrins konkurencingas šilumos kainas ir mažins elektros energijos importą, tačiau svarbiausia – padės išvengti net 200 tūkstančių tonų atliekų, kurios, nesant jėgainei, patektų į Lietuvos sąvartynus.
Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje įsikūrusios jėgainės projektą kartu įgyvendina bendra „Ignitis grupės“ ir „Fortum“ įmonė – Kauno kogeneracinė jėgainė. Bendra projekto vertė siekia iki 160 milijonų eurų.
Projektas pradėtas įgyvendinti 2016 metais, o Kauno kogeneracinė jėgainė komercinę veiklą planuoja pradėti šių metų pirmąjį pusmetį.