„Ignitis“ siūlo mažinti gamtinių dujų kainą: štai kiek sumažėtų sąskaita

Sumažėjus gamtinių dujų kainoms rinkoje bendrovė „Ignitis“ siūlo Valstybinei energetikos reguliavimo tarybai (VERT) nuo balandžio 1 dienos sumažinti tarifus 24 centais už kubinį metrą, arba apie 24 procentus.
Elektros kainos
Elektros kainos / 123RF.com nuotr.

Pirmajai vartotojų grupei – mažiausiai dujų (iki 300 kubinių metrų dujų per metus) suvartojantiems gyventojams – siūloma kainą sumažinti nuo 1,29 iki 1,05 euro, o antrai – besišildantiems namus (nuo 300 iki 20 tūkst. kubinių metrų) – nuo 83 iki 59 centų už kubą. Pastovioji dalis nesikeistų, pranešė „Ignitis“.

Trečiajai buitinių vartotojų grupei (daugiau kaip 20 tūkst. kubinių metrų) tarifas taip pat mažėtų 24 centais – nuo 79 iki 55 centų.

Bendrovės teigimu, pagal prognozuojamus buitinių klientų vartojimo duomenis pirmos grupės vartotojams sąskaita mažėtų vidutiniškai 1 euru, o antros – 10 eurų.

Prognozuojama „Igničio“ dujų įsigijimo kaina šių metų antrajam ketvirčiui smuko nuo 48 iki 29 eurų už megavatvalandę (MWh).

Vasario pradžioje skelbta, kad dujų tarifai buitiniams vartotojams nuo balandžio gali mažėti 17–27 procentais.

VERT pirmininkas Renatas Pocius tuomet LRT televizijai sakė, kad tarifai visoms vartotojų grupėms mažėtų apie 22 centus už kubinį metrą, arba 17-27 procentais.

Energetikos ministras Dainius Kreivys tuomet sakė, kad rengiami teisės aktai, kurie VERT leis lanksčiau reaguoti į rinkoje vykstančius dujų kainų svyravimus, juos Seimui ketinama pateikti kovo pradžioje.

Pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su 2023-ųjų metų antruoju, gamtinių dujų kaina yra mažesnė 4–7 centais.

Pirmajai grupei kaina siekia 1,29 euro, antrajai – 0,83 euro, o trečiajai – 0,79 euro.

Dujų tarifai vartotojams paprastai nustatomi du kartus per metus – nuo sausio ir liepos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis