Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Interaktyviame ESO žemėlapyje – galimybė patikrinti, kur ir kodėl nėra elektros

Gerindama klientų patirtį, bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) atnaujino elektros gedimų registravimo internetu formą bei interaktyvaus žemėlapio, kuriame realiu laiku skelbiama informacija apie elektros skirstymo tinklo darbą, funkcionalumus. Žemėlapyje galima sužinoti, kurioje vietovėje atjungti elektros skirstymo tinklo įrenginiai, taip pat pranešti apie elektros energijos tiekimo sutrikimą, rašoma ESO pranešime žiniasklaidai.
ESO gedimų registracimas internete
ESO gedimų registracimas internete / ESO nuotr.

Žemėlapį galima rasti čia – jis pritaikytas ir mobiliems įrenginiams, tad sužinoti aktualią informaciją apie elektros skirstymo tinklo darbą galima ir telefone.

Elektros atjungimai suskirstyti pagal jų tipus – planinius ir neplaninius. Planiniai atjungimai – tai laikinas elektros tiekimo nutraukimas, kai ESO atlieka elektros tinklo atnaujinimo arba plėtros darbus ir dėl darbuotojų saugumo būtinas laikinas įtampos atjungimas. Tuo tarpu gedimai elektros skirstymo tinkle įvyksta dėl techninių arba išorinių priežasčių – pvz., pašalinių asmenų veiklos ar gamtos poveikio.

„Svarbu, kad gyventojai galėtų paprastai ir greitai patikrinti informaciją apie elektros atjungimus. Pasirinkus norimą vietovę galima sužinoti apie atjungimo pradžią ir planuojamą elektros tiekimo atnaujinimo laiką. Jei informacijos apie gedimą žemėlapyje nėra ir žinoma, kad gedimas ne vidaus elektros tinkle, gedimą patariame registruoti pasinaudojus specialia forma arba paskambinus trumpuoju numeriu 1852“, – sako ESO Paslaugų tarnybos vadovas Renaldas Radvila.

Kartu atnaujinta elektros gedimų registravimo forma leis greičiau pasirinkti situaciją ir patogiau įvesti gedimo vietos adresą. Gedimą galima registruoti žemėlapyje arba čia. Šiuo metu jau apie penktadalis pranešimų apie gedimus yra registruojami internetu, ir tai – greičiausiais ir paprasčiausias būdas tai padaryti.

Registruojant gedimą nuo šiol gyventojai gali patikslinti esamą elektros sutrikimo situaciją – pvz., nėra elektros, svyruoja įtampa arba pastebėjo pavojų. Pateikiamas klausimynas padeda iškart identifikuoti registruojamus vidaus tinklo gedimus, kai gedimas yra ne ESO valdomame skirstomajame tinkle.

Pirminiais paskaičiavimais, tai turėtų padėti sutaupyti bendrovės dispečerių darbo laiką. Iš viso – apie 900 val. per metus, kai dispečeriai turi vykti į gedimo vietą arba nuotolinių būdu tikslinti situacijas dėl vidaus tinklo gedimų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?