„Achemos“ finansinė padėtis šiandien, mano nuomone, yra labai gera ir įmonė tikrai galėtų sumokėti terminalo mokestį 2015 metais. Tačiau turėtume rasti sprendimą dėl terminalo veiklos antrojo etapo užtikrinimo. Siekiant, kad terminalas būtų ne vien politinis, bet ir ekonominis įrankis rinkoje, turime optimizuoti dujų infrastruktūros sąnaudas. Ne jas perdalyti teisingiau, o mažinti. Jeigu tai pavyktų, dujų rinka galėtų atsigauti“, – interviu „Verslo žinioms“ teigė K.Jurgelionis.
Jo nuomone, jeigu oficialiai deklaruojamas laivo amortizacijos laikotarpis yra 30 metų, būtų galima pratęsti nuomos laiką iki 20-25 metų.
Tokiu atveju, anot jo, infrastruktūros sąnaudos galėtų sumažėti apie 20 mln. eurų per metus. K.Jurgelionis, be to, siūlo pabandyti gauti ES paramos, projektui.