„Lietuvos geležinkeliai“ pastaruoju metu pasirašė sutartis su bendrovėmis, pranešė geležinkeliai.
Kaune konkursą laimėjusi GTC pasiūlė mažiausią – maždaug 3,97 mln. eurų (su PVM) – kainą, o „Vitras-S“ su „Leonard Weiss“ grupės įmonėmis – 9,38 mln. eurų, tuo metu Latvijos geležinkelių antrinė įmonė „LDz Infrastruktūra“ – 14,5 mln. eurų.
Kauno regiono geležinkelių remonto rangovo konkursas atnaujintas po to, kai Estijos geležinkelių paslaugų grupės „Skinest Rail“ valdoma įmonė „Vitras-S“ atsiėmė ieškinį „Lietuvos geležinkeliams“.
Šiaulių regione GTC žada atlikti remonto darbus už 4,9 mln. eurų. „Vitras-S“ ir „LDz Infrastruktūra“ pasiūlė atitinkamai 13,31 mln. eurų ir 20,45 mln. eurų.
„Lietuvos geležinkeliai“ nurodo, kad šie du projektai yra vieni pagrindinių kelių atnaujinimo programos etapų.
Kauno regione planuojama suremontuoti 4 kelio ruožus dalimis: tarpstočius Pravieniškės-Palemonas ir Jonava-Žeimiai, Jonavos stoties antrąjį pagrindinį kelią ir Pilviškių stoties pirmąjį pagrindinį kelią. Iš viso bus suremontuota beveik 17 km geležinkelio.
Šiaulių regione numatyta suremontuoti 23,6 kilometrų ruožą tarp Jonaitiškio ir Tytuvėnų. Visi darbai bus užbaigti šių metų lapkričio mėnesio antroje pusėje.
Klaipėdos regione „Hidrostatyba“ pasiūlė darbus atlikti už 1,67 mln. eurų, GTC – beveik 2,29 mln. eurų, o „Vitras-S“ su „Leonard Weiss“ – už 4,85 mln. eurų. Sutartis dėl šių darbų pasirašyta vasario mėnesį, o 9 kilometrų kelių kapitalinį remontą planuojama baigti rugsėjį.
Vilniaus regione pagrindinių geležinkelio kelių remonto programos apimtyje šiais metais nėra numatyta remontų.