Kauno termofikacijos elektrinė: šilumos kaina kauniečiams bus 24 proc.mažesnė nei pernai

Kauno termofikacijos elektrinei (toliau – KTE) su „Gazprom“ suderėjus ženklią nuolaidą, kauniečiams artėjantis šildymo sezonas žada būti dar geresnis negu praėjęs – planuojama, kad KTE parduodama kaina sumažės iki 13,2 ct už kilovatvalandę. 2013 m. spalio mėn. KTE parduodama kaina buvo 17,27 ct/kWh. Taigi, šiais metais šilumos kaina, lyginant su praėjusiais metais, gali sumažėti beveik 24 procentais. Tai vidutinio būsto savininkui per mėnesį padės sutaupyti nuo 50 iki 100 litų.
Naujas KTE vadovas Evaldas Paulavičius
Naujas KTE vadovas Evaldas Paulavičius / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„KTE akcininkai sistemingai optimizuoja šilumos gamybos procesus, todėl nuolat pavyksta mažinti šilumos kainą – jeigu palyginti kainas, kurios buvo prieš dvejus metus, ir tas, kurios bus rudenį, skirtumas – beveik 40 procentų. O tai turi įtakos visų mieste esančių gamintojų kainoms, nes KTE išlieka pagrindiniu šilumos gamintoju Kaune. Per pastaruosius du šildymo sezonus miestas iš KTE pirko iki 85 procentų visos Kaunui reikalingos šilumos“, – teigė KTE generalinis direktorius Evaldas Paulavičius.

Jeigu palyginti kainas, kurios buvo prieš dvejus metus, ir tas, kurios bus rudenį, skirtumas – beveik 40 procentų.

KTE šių metų pradžioje pristatė parengtus du skirtingus perėjimo prie biokuro projektus. Pasak E. Paulavičiaus, KTE yra geriausioje vietoje mieste vystyti didžiausią biokuro kogeneracijos projektą ir partnerio ieškanti Lietuvos energija turėtų tai įvertinti.

„Realizavus KTE perėjimo prie biokuro projektą, kainos dar kristų ir, manau, būtų apie 9-10 ct/kWh. O tai – milijonai kasmet kauniečių sutaupytų litų. Tikimės, kad perėjimo procesai ilgai netruks ir jau artimiausiu metu galėsime pranešti apie projekto pradžią“, – sakė E. Paulavičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis