„Iš tiesų, tam, kad priimtume du tanklaivius per savaitę, ieškojome papildomų sprendimų, leidžiančių greičiau perkrauti tanklaivio partiją. Radome techninius sprendimus, kuriais padidinome per parą užpilamų vagonų skaičių, kas leidžia greičiau atlaisvinti talpyklas“, – BNS teigė „Klaipėdos naftos“ generalinis direktorius Darius Šilenskis.
Pasak jo, teoriškai bendrovė galėtų perkrauti iki 3 mln. tonų žaliavinės naftos per metus.
„Bendras „Klaipėdos naftos“ terminalo pajėgumas, priklausomai nuo kraunamų produktų įvairovės ir krovos kompleksiškumo, per metus galėtų siekti 7-9 mln. tonų naftos produktų“, – sakė bendrovės vadovas.
„Klaipėdos nafta“ teigia, jog terminalas yra vienas pajėgiausių jūrinių naftos terminalų visame Baltijos jūros regione.
Tanklaivis „Fulmar“ penktadienį atgabeno apie 75 tūkst. tonų naftos, per Lenkijos Gdanską atvykęs iš Rusijos Primorsko uosto, kur bendrovė „Transneft“ krauna naftą. Nafta skirta Novopolocko naftos perdirbimo gamyklai „Naftan“.
Šią savaitę į Klaipėdą iš Primorsko atplaukė tanklaivis „Vernadsky Prospect“ su maždaug 80 tūkst. tonų naftos, o kovo 4 dieną atvyko laivas „Front Ocelot“. Sausio pabaigoje iš Norvegijos naftos atplukdė tanklaivis „Breiviken“.
Kovą Baltarusija per Klaipėdą ketina atsigabenti dar vieną naftos krovinį.