„Matome didelį potencialą pritraukti naujų krovinių iš Navapolacko“, – antradienį interviu „Verslo žinioms“ teigė R.Masiulis.
Pasak jo, yra dedamos didelės pastangos – dirbame su visais klientais, kurie Baltarusijoje turi didžiausią įtaką, perka ten daugiausia produktų:„Šiuo klausimu labai siekiame (deja, kol kas nesėkmingai) savo partnerių “Lietuvos geležinkelių„ didesnio įsijungimo. Kol kas geležinkelių tarifo skirtumas tarp mūsų ir Ventspilio uosto yra 13 litų. Padedami “Lietuvos geležinkeliams„ labai tikimės geresnių derybų su Baltarusijos geležinkelių įmonėmis, kad būtų pritaikytos tam tikros nuolaidos. Tuomet galbūt srautą iš Navapolacko pavyktų pritraukti į Klaipėdą. Mozyriaus gamykla geografiškai yra arčiau Klaipėdos, todėl pasiimti krovinius iš ten paprasčiau. O nuo Navapolacko iki Klaipėdos geografiškai atstumas yra panašus kaip iki Ventspilio, tačiau geležinkelio tarifai vežti pas mus didesni. Todėl, norint pritraukti krovinių iš Navapolacko, labai svarbu išspręsti tarifų klausimą“, – dienraščiui teigė „Klaipėdos naftos“ vadovas.