Konkurso komisijos pirmininkas, uosto infrastruktūros direktorius Algirdas Kamarauskas teigia, kad taip nutiko dėl per menkos mokslinių tyrimų teikėjų konkurencijos ir išskirtinio dėmesio strateginiam objektui.
„Dalyvavo dvi uoste gerai žinomos kompanijos, ne Pilypai iš kanapių. Bet mūsų supratimas apie kainą buvo vienas, rangovų – kitas. Nors pasiūlymai skyrėsi, manome, abu viršijo ribas.
Ilgai svarstėme, kad gal mokslininkai stebės vienus metus, vėliau mes patys vykdysime įrangos priežiūrą, stebėjimus atliksime rečiau, gal darysime paprastus matavimus, jei matysime, kad statinio poslinkių nėra.
Visus šiuos dalykus sudėsime į patikslintą techninę užduotį. Per uraganą „Feliksas“ įsitikinome, kad krantinė atlaiko apkrovas, laivas „Independence“ stovi saugiai ir stabiliai“, – aiškino A.Kamarauskas.
Paklaustas, kokia yra ta protingos kainos riba, A.Kamarauskas aptakiai kalbėjo, kad uostas orientuojasi į vienos dienos laivo nuomos kainą. Per dieną už SGDlaivo nuomą „Klaipėdos nafta“ moka maždaug 176 tūkst. eurų.