„Kaip sostinė be europinio geležinkelio? Kaunas – labai gerai, bet sostinė yra pats didžiausias traukos centras, jei “Rail Baltica„ rimtas projektas, tai per sostines turi pereiti. Klausimas, kaip vėžė vinguriuos. Reikia atlikti studijas, išnagrinėti visus alternatyvius variantus“, – dienraščiui teigė S.Dailydka.
Anot jo, krovinių srautų poreikis jaučiamas jau dabar.
„Nebūtų naudos, nebūtų tiek gaisro. Šiuo metu jau aiškėja nauda, galiu tai drąsiai pasakyti. “Rail Baltica„ – labai perspektyvus projektas, ypač Kauno kryptimi atsiranda srautų. 5 kartus padidės, gal ir daugiau. Jei statybas greičiau baigtume, galėtume vežti, krauti, jau šiandien turime įvairių pasiūlymų“, – kalbėjo „Lietuvos geležinkelių“ vadovas.