Laivų maršrutų duomenis skelbiančio tinklalapio Marinetraffic.com duomenimis, laivas šiuo metu stovi netoli Hormūzo sąsiaurio, jungiančio Persijos ir Omano įlankas.
Laivas gegužės viduryje paliko didžiausią pasaulyje Pietų Korėjos Ulsano laivų statyklą „Hyundai Heavy Industries“.
Laivas šiuo metu stovi netoli Hormūzo sąsiaurio, jungiančio Persijos ir Omano įlankas.
Anksčiau skelbta, kad plaukdamas į Klaipėdą, 170 tūkst. kubų talpos laivas gali pervežti SGD terminalo bandymams skirtą dujų krovinį. Informacija, kiek ir kieno dujų atgabens laivas, yra komercinė paslaptis, tačiau tikėtina, kad jų gali būti atsigabenta iš Kataro ar kitų Persijos įlankos šalių.
SGD terminalą statanti bendrovė „Klaipėdos nafta“ 170 tūkst. kubų dujų pirks už ne daugiau kaip 112,428 mln. litų. Tiek jų reikės derinimo darbams, kad terminalas gruodžio pradžioje pradėtų veikti. Planuojama, kad į Klaipėdą laivas atplauks spalio pabaigoje – lapkričio pradžioje.
SGD tiekėja „Litgas“ liepos viduryje ketina pasirašyti 5 metų trukmės sutartį su Norvegijos „Statoil“ dėl metinio 540 mln. kubų dujų pirkimo būsimam terminalui Klaipėdoje. Kokia bus SGD kaina, oficialiai kol kas neskelbiama, tačiau užsimenama, kad ji bus maždaug per vidurį tarp buvusios ir dabartinės Rusijos dujų koncerno „Gazprom“ Lietuvai tiekiamų dujų kainos – tai yra tarp 480 ir 370 JAV dolerių.