Macronui laimėjus Prancūzijos prezidento rinkimus, Europos akcijų indeksai patraukė žemyn

Rinkų favoritui Emmanueliui Macronui laimėjus Prancūzijos prezidento rinkimus, pagrindiniai Europos akcijų indeksai pirmadienį patraukė žemyn.
Didžiosios Britanijos FTSE 100 šią savaitę pakilo labiausiai nuo 2011 metų gruodžio
Prekiautojas akcijomis / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Bendras didžiausių regiono įmonių akcijų indeksas „Stoxx Europe 600“ nuo sesijos pradžios smuktelėjo 0,1 proc. iki 394,29 punkto.

Rinkoje vyravus lūkesčiams, kad nepriklausomas centristas E. Macronas antrajame rinkimų ture nugalės kraštutiniams dešiniesiems atstovaujančią euroskeptikę Marine Le Pen, šis indeksas per praėjusią savaitę pakilo 1,9 proc., o penktadienio prekybos sesijos pabaigoje pasiekė aukščiausią nuo 2015 metų rugpjūčio mėnesio lygį, rašo agentūra „MarketWatch“.

Vokietijos DAX 30 nuo pirmadienio sesijos pradžios sumenko vos 5 punktais, o Didžiosios Britanijos FTSE 100 – 0,1 procento.

Ispanijos IBEX 35 nusileido 0,3 proc., o Italijos FTSE MIB – 0,5 procento.

Prancūzijos CAC 40, penktadienio prekybos sesijos pabaigoje pasiekęs aukščiausią nuo 2008 metų sausio mėnesio lygį, nuo pirmadienio sesijos pradžios sumenko 0,5 procento.

„Vyraus nuomonė, kad dėl (E.Macrono) pergalės euro projektas įgaus dar didesnę svarbą, nes E.Macronas nori dar labiau integruoti euro zoną per bendrą biudžetą“, – pareiškė „Rivkin Securities“ pasaulio investicijų analitikas Jamesas Woodsas.

Anot jo, dabar rinkoje bus laukiama pirmojo Prancūzijos parlamento rinkimų turo, kuris įvyks birželio 11 dieną. E.Macronui bus labai svarbu suformuoti daugumos vyriausybę, kad jis galėtų ištesėti per rinkimų kampaniją duotus pažadus užtikrinti didesnį valdžios veiksmingumą, sumažinti vyriausybės išlaidas, apkarpyti mokesčių tarifus ir pertvarkyti darbo rinką, kad ji taptų lankstesnė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis