Laivas milžinas į Klaipėdos uostą įplaukė didingai – lydimas 4 vilkikų. Jie „Independence“ pasitiko iki uosto vartų likus maždaug dviem jūrmylėms. Lietuvos vandenyse nuo laivo milžino akių nenuleido Lietuvos karinės jūrų pajėgos. Karinių laivų eskortas „Independence“ lydėjo beveik iki pat uosto vartų.
Kad iki švartavimosi vietos laivas galėtų plaukti be jokių nesklandumų, trys AB „Klaipėdos nafta“ krantinės, esančios arčiausiai uosto vartų buvo tuščios – bendrovės darbas buvo planuotas taip, kad laivų tuo metu nebūtų. Prie jų dažniausiai švartuojasi didieji tanklaiviai.
„Independence“ kelionė iš statybos vietos Pietų Korėjoje į Klaipėdos uostą truko maždaug pusmetį.
Specialiu simuliatoriumi kelis mėnesius treniravęsi locmanai dabar turi realią galimybę ne virtualiai, o iš tikro per visą Klaipėdos uostą pervesti trims futbolo aikštėms prilygstantį milžiną. „Independence“ ilgis – 294 m, plotis – 46 m, aukštis – 47 m. Laivas iki Kiaulės Nugaros salos, kur specialiai jam pastatytos SGD terminalo krantinės, plauks maždaug valandą. O štai jo kelionė iš statybos vietos Pietų Korėjoje truko žymiai ilgiau – beveik pusmetį.
Po ilgos kelionės laivą milžiną Lietuvoje pasitinka minios smalsuolių. Jie Šiaurinį molą ir Melnragės paplūdimį nugulė jau nuo ankstaus pirmadienio ryto. Žiūrovai stebėti įspūdingo laivo sutiktuvių būriuojasi ir Kruizinių laivų terminale taip pat Šiaurės rage.
Iki Lietuvos teritorinių vandenų laivo saugumu rūpinosi Norvegijos bendrovė „Hoegh LNG“, kuriai laivas ir priklauso. Likus 12 jūrmylių iki sausumos saugumo kontrolę perėmė Lietuvos specialios tarnybos. Jų pajėgos sutelktos ir vandenyje, ir sausumoje. Didžiausia atsakomybė už laivo saugumą gula ant Viešojo saugumo valdymo tarnybos pareigūnų pečių. Kelios dešimtys jų dviem pamainomis terminalą ir prie jo prišvartuotą dujovežį saugos nuolat.