Naftos kainos pasuko aukštyn

Antradienio ryte smukusios naftos kainos vėliau pakeitė kryptį ir patraukė aukštyn. Pastarąsias tris dienas nafta pigo ir tai skatino paklausos silpimo Azijoje ženklai bei nuogąstavimai dėl naujos koronaviruso atmainos plitimo.
Nafta
Nafta / 123RF.com nuotr.

Tačiau rinką šiek tiek palaiko pranešimai apie tai, kad Naftą eksportuojančių valstybių organizacijos (OPEC) šalys ir jų partneriai – vadinamoji OPEC+ grupė – artimiausiu metu papildomai nedidins gavybos, nepaisydami JAV daromo spaudimo, rašo portalas „Trading Economics“.

Spalio mėnesio ateities sandorių „Brent“ rūšies naftos kaina Londono biržoje „ICE Futures“ nuo sesijos pradžios paaugo 0,40 JAV dolerio, arba 0,58 proc., iki 69,91 JAV dolerio už barelį.

O rugsėjo mėnesio ateities sandorių WTI rūšies naftos kaina Niujorko prekių biržoje (NYMEX) paūgėjo 0,28 JAV dolerio, arba 0,42 proc., iki 67,57 JAV dolerio už barelį.

Rinkos dalyviai nerimauja dėl spartaus naujosios koronaviruso delta atmainos plitimo ir jo pasekmių kuro paklausai pasaulyje, visų pirma Kinijoje.

Pirmadienį paskelbti Kinijos statistiniai duomenys parodė, kad šalies ekonomika jau jaučia neigiamą poveikį, kurį daro dėl naujosios COVID-19 atmainos nustatyti apribojimai. O benzino vartojimas Jungtinėse Valstijose sumažėjo trečią savaitę iš eilės, rodo „Descartes Labs“ duomenys.

Tačiau Indijoje benzino paklausa pirmoje rugpjūčio pusėje buvo didesnė negu tuo pat laikotarpiu prieškriziniais 2019 metais, rašo agentūra „Bloomberg“.

JAV banko „Goldman Sachs“ ekspertai mano, kad delta atmainos plitimo keliama grėsmė naftos rinkai yra laikina, ir laikosi prognozės, pagal kurią „Brent“ kaina dėl nepakankamos pasiūlos kitą ketvirtį pakils iki 80 JAV dolerių už barelį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų