Pasak „Litgrid“, prioritetas teikiamas sinchronizavimui su Europa svarbių kitų dviejų linijų – Bitėnai-Jurbarkas ir Klaipėda-Grobinė – rekonstrukcijai. Jos bus atjungtos nuo 2022 metų pradžios, todėl tuo pat metu negalima atjungti šių linijų ir linijos Šiauliai–Kaunas, rašoma teismo nutartyje.
Darbai linijoje Šiauliai–Kaunas turėjo būti baigti iki šių metų pabaigos. Jei jie būtų pavėlinti, kiltų rizika sinchronizavimo projektui.
Siekiant laiku rekonstruoti šią liniją, „Litgrid“ planavo pasirinkti rangovo konkurso laimėtoją iki 2020 metų rugsėjo 1-osios, tačiau dėl laimėtojo pasiūlyme aptiktų klaidų procedūros užtruko ir to nepavyko padaryti.
Konkursą laimėjęs bendrovių „Connecto Lietuvos“, „Connecto Eesti“, „Leonhard Weiss“ ir „Stiemo“ konsorciumas bylinėjasi su „Litgrid“, tačiau kol kas nesėkmingai.
Apeliacinis teismas vasario 25 dieną atmetė „Connecto Lietuvos“ ieškinį dėl antros konkurso dalies ir paliko galioti Vilniaus apygardos teismo pernai gruodį priimtą nutartį. Abu teismai konfidencialią „Litgrid“ informaciją pripažino nevieša bylos medžiaga.
Konsorciumas pernai rugpjūtį buvo pripažintas konkurso laimėtoju, tačiau kilus abejonių, ar jo pasiūlymas buvo įvertintas tinkamai, „Litgrid“ rugsėjį sustabdė procedūras, o spalį visai jas nutraukė.
Apeliacinio teismo sprendimas kol kas priimtas tik dėl vienos konkurso dalies, o kovą jis turėtų pasisakyti ir dėl kitos dalies.