Vykdant SGD terminalo infrastruktūros objektų: krantinės ir dujotiekio statybas lygiagrečiai vykdomi, ir pagrindinių jungiamųjų konstrukcijų gamybos bei bandymo darbai.
Gamyklinių bandymų metu nustatyta, jog trapas, kurio aukštis siekia net 24 m veikia sklandžiai. Tai reiškia, jog netrukus pastaroji konstrukcija bus transportuojama į Lietuvą.
„Išbandytas trapas bus vienintelė jungiamoji konstrukcija tarp SGD krantinės ir SGD laivo-saugyklos, kurios dėka bus galima patekti nuo krantinės ant laivo ir atvirkščiai. Negana to, ant trapo dar bus montuojamos elektros tiekimo bei telekomunikacinės įrangos sistemos. Todėl šiam įrenginiui kelti patys aukščiausi kokybės ir saugumo reikalavimai“, – sakė AB „Klaipėdos nafta“ generalinis direktorius Rokas Masiulis.
Bandymų metu trapo sudedamosios dalys buvo sujungtos į vieną visumą (konstruktą) ir patikrintos atskirais bandymais, kaip pavyzdžiui: imituojant SGD laivo judėjimą bandytas tiltelio judesio ribotumas, tiltelio avarinio pakėlimo efektyvumas ir daugelis kt. modelių.
Trapas buvo gaminamas daugiau nei pusmetį, Nyderlandų bendrovėje „Verhoef Access Technology“. Šiuo metu jis išmontuojamas ir bus 3 negabaritiniais bei 3 standartiniais sunkvežimiais gabenamas į Klaipėdos uostą.
Valstybei priklauso 72,32 proc. „Klaipėdos naftos“ akcijų.