Paskelbtas techninės specifikacijos parengimo vėjo elektrinių parkui Baltijos jūroje pirkimas

Viešoji įstaiga Lietuvos energetikos agentūra (LEA) informuoja, kad Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje paskelbė Lietuvos jūrinėje teritorijoje vėjo elektrinių parkų infrastruktūros įgyvendinimo studijos ir techninės specifikacijos jūrinio vėjo elektrinių parko jungties su sausumos tinklu parengimo paslaugos pirkimą, rašoma LEA pranešime spaudai.
Vėjo elektrinė
Vėjo elektrinė / Asociatyvi nuotr.

Pirkimo dalyvių pasiūlymų laukiama iki spalio 10 d.

Infrastruktūros studija skirta parinkti optimaliausią parko prijungimo prie sausumos perdavimo tinklų įgyvendinimo alternatyvą. Tiekėjas taip pat turės parengti techninės specifikacijos dokumentus, kuriuose be kitų reikalavimų turės būti nustatyti kvalifikacijos reikalavimai būsimiems vėjo parko jungties vystytojo projektuotojams ir rangovams.

Atrinktas paslaugų tiekėjas nuo sutarties įsigaliojimo dienos turės per 100 darbo dienų parengti ir su užsakovu suderinti infrastruktūros studiją. Paslaugų teikėjas taip pat turės parengti bei su užsakovu suderinti techninės specifikacijos dokumentą per 60 darbo dienų nuo užsakovo prašymo. Planuojama, kad infrastruktūros studija bus parengta kitų metų gegužės mėnesį.

Skelbiamo pirkimo vertė sudaro 486 000 eurų be PVM, o paslaugų tiekimo sutarties galiojimas numatomas iki 2023 m. gruodžio 31 d. su galimybe pratęsti iki 2 mėn. Pirkimo dokumentacija ir susijusi informacija skelbiami viešai čia.

Planuojama, kad Baltijos jūros teritorijoje 30 km atstumu iki 2028 m. bus įrengtas pirmasis iki 700 MW jūrinio vėjo elektrinių parkas, kuris per metus galėtų pagaminti apie 2,5–3 TWh elektros energijos. Tai sudarytų beveik ketvirtadalį dabartinio Lietuvos elektros energijos poreikio ir sukurtų apie 1300 darbo vietų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis