Atliekos į jėgainę pateks tiesiai iš magistralės A1, o mašinos, atvežusios atliekas, toliau judės Veterinarų, Ryternos , Industrijos gatvėmis ir pateks į magistralę A6, kurioje apsisuks ties Garažų gatve ir grįš atgal į magistralę A1. Toks maršrutas galios, kol nebus atidarytas viadukas per magistralę A6 ties Terminalo gatve.
Šių metų pirmąjį pusmetį komercinę veiklą pradėsiančios vykdyti Kauno kogeneracinės jėgainės bandymai buvo pradėti praėjusių metų gruodžio mėnesį ir tęsiasi iki šiol. Apie tai jėgainė pranešė dar 2019 m. gruodžio 3 d.
Kauno kogeneracinė jėgainė gamins šilumą ir elektros energiją. Visoje Europos Sąjungoje taikomus itin griežtus aplinkosauginius standartus atitinkanti jėgainė užtikrins konkurencingas šilumos kainas ir mažins elektros energijos importą, tačiau svarbiausia – padės išvengti net 200 tūkstančių tonų atliekų, kurios, nesant jėgainei, patektų į Lietuvos sąvartynus.
Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje įsikūrusios jėgainės projektą kartu įgyvendina bendra „Ignitis grupės“ ir „Fortum“ įmonė – Kauno kogeneracinė jėgainė. Bendra projekto vertė siekia iki 160 milijonų eurų.
Projektas pradėtas įgyvendinti 2016 metais, o Kauno kogeneracinė jėgainė komercinę veiklą planuoja pradėti šių metų pirmąjį pusmetį.