Apie 16 val. laivas buvo įplaukęs į uostą ir judėjo link nuolatinės švartavimosi vietos – SGD terminalo krantinės, rodo laivų stebėjimo svetainės „MarineTraffic“, „Vesselfinder“ ir „Myshiptracking“.
Klaipėdos SGD terminalo operatorė „KN Energies“ (buvusi „Klaipėdos nafta“) gegužės pradžioje skelbė, kad laivo-saugyklos apžiūra sausajame doke iki šiol nebuvo atlikta. Pasak bendrovės, laivas į Daniją buvo nukreiptas todėl, kad Klaipėdos uoste nėra galimybės atlikti povandeninės dalies remonto tokio dydžio laivams.
Atliekant „Independence“ apžiūrą, planuota atnaujinti antikorozinę laivo-saugyklos korpuso dangą, atlikti kitus periodinio aptarnavimo darbus.
Pirmadienį KN Energies“ uostamiestyje planuoja pristatyti specialų šalies energetinei nepriklausomybei skirtą simbolį, kuris atsiras ant laivo-saugyklos.
Darbų Danijoje metu Lietuva gamtinėmis dujomis apsirūpino per Lietuvos–Lenkijos magistralinį dujotiekį (GIPL) ir iš Inčukalno gamtinių dujų saugyklos Latvijoje.
Pernai per Klaipėdos SGD terminalą buvo patiekta 31,9 teratvatvaldnės (TWh), arba 85 proc. visų į šalies perdavimo sistemą transportuotų dujų. Per Klaipėdoje esantį terminalą dujos taip pat tiekiamos Latvijos, Estijos bei Lenkijos vartotojams.
2022-ųjų balandį Lietuvai visiškai nutraukus rusiškų dujų importą, paliekant tik tranzitą į Kaliningradą, Klaipėdos SGD terminalas tapo pagrindiniu šalies dujų tiekimo šaltiniu.
„KN Energies“ laisvą-saugyklą „Independence“ iš jį nuomojančios Norvegijos bendrovės „Hoegh LNG“ įmonės planuoja perimti šių metų metų pabaigoje – laivas bus registruojamas Lietuvos jūrų laivų registre, gruodį jame bus iškelta Lietuvos vėliava.