„Reuters“: „Nord Stream 2“ paleidimas gali būti atidėtas iki 2022-ųjų pavasario

Vokietijos reguliavimo institucijai sustabdžius Rusijos antrojo eksporto dujotiekio per Baltijos jūrą iki Vokietijos operatorės sertifikavimo procesą, „Nord Stream 2“ paleidimas gali būti atidėtas iki 2022 metų kovo mėnesio, skelbia naujienų agentūra „Reuters“, remdamasi šaltiniais Vokietijos vyriausybėje.
„Nord Stream 2“
„Nord Stream 2“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Tikiuosi, kad „Nord Stream 2“ paleidimas gali būti atidėtas iki 2022 metų kovo“, – anonimiškai sakė vienas šaltinių.

Vokietijos federalinė tinklų agentūra („Bundesnetzagentur“) antradienį pranešė laikinai stabdanti Šveicarijoje registruotos bendrovės „Nord Stream 2 AG“ sertifikavimo procesą ir nurodė, kad šio dujotiekio Vokietijos atkarpos naudojimui ji privalo Vokietijoje įsteigti antrinę įmonę, kuri veiktų pagal šios šalies teisės normas.

Rugsėjo 8-ąją „Nord Stream 2 AG“ sertifikavimo procesą pradėjusi „Bundesnetzagentur“ skelbė, jog jis gali tęstis iki keturių mėnesių – iki sausio 8-osios. Pagal galiojantį reglamentą, šį procesą baigusi Vokietijos reguliuotoja pateiks ataskaitą Europos Komisijai, kuri turės du mėnesius išvadai, su galimybe šį laikotarpį pratęsti dar dviem mėnesiams.

55 mlrd. kubinių metrų metinio pralaidumo vamzdynas, nutiestas šalia tokio pat pajėgumo beveik dešimtmetį veikiančio „Nord Stream“, padvigubintų šio rusiškų dujų eksporto koridoriaus galimybes ir, kaip perspėja šio projekto priešininkės, tarp kurių JAV bei virtinė Europos šalių, įskaitant Ukrainą, Lenkiją ir Lietuvą, padidintų Europos energetinę priklausomybę nuo Rusijos bei sustiprintų Maskvos geopolitinę įtaką.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis