„Rosneft“ pasirašė sutartį su vieninteliu šviesiųjų naftos produktų eksporto ekspedicijos ir krovos paslaugų 2015-aisiais tiekėju, pagal kurią 1,5 mln. tonų naftos produktų į Ventspilį bus nukreipta vamzdynais ir dar 782,5 tūkst. tonų – geležinkeliais.
N.Tokarevas teigė nesuprantąs, kodėl Rusijos eksportuotojai naudojasi Baltijos šalių uostais, pirmiausia – Rygos ir Ventspilio, kur patenka apie 13,5 mln. tonų dyzelino.
Pernai rudenį Rusijos naftotiekių monopolininkė „Transneft“ pranešė pradėjusi įgyvendinti planus dėl Baltijos šalių uostams tenkančio naftos produktų eksporto nukreipimo į Rusijos uostus.
„Transneft“ vadovas Nikolajus Tokarevas minėjo Ventspilio uostą, kuris yra konkurencingas ir, jo žodžiais, įdomus Rusijos eksportuotojams. Pasak „Transneft“ vadovo, kol kas neaišku, „kiek dar iš Ventspilio uosto galima nuimti“.
N.Tokarevas teigė nesuprantąs, kodėl Rusijos eksportuotojai naudojasi Baltijos šalių uostais, pirmiausia – Rygos ir Ventspilio, kur patenka apie 13,5 mln. tonų dyzelino. Anot jo, Rusija neišnaudoja krovos pajėgumų savo – Ust Lugos, Primorsko ir Novorosijsko – uostuose.