„Tikroji projekto sustabdymo priežastis – Rusijos ekonomikos padėtis ir naftos kainų kritimas. Dėl rublio kurso kritimo tokio brangaus projekto kaip „Pietų srautas“ finansavimas tapo neįmanomas. Įtakos stabdymui turėjo ir „Gazprom“ finansiniai sunkumai. Pamažu į paviršių išplaukia tiesa apie tikrąją Rusijos finansinę situaciją“, – teigė I.Vasilijevas.
Buvusio Bulgarijos ambasadoriaus teigimu, „Pietų srauto“ statybos sustabdymas Bulgarijai neatneš nuostolių, bet net išeis į naudą.
„Anksčiau Sofija gaudavo rusišką kurą vamzdžiais, kurie jai nieko nekainavo. „Pietų srauto“ statybai Bulgarija turėjo skirti didelių investicijų“, – tikino Bulgarijos diplomatas.
Jis pridūrė, kad Maskva niekada neplanavo tiesti „Pietų srauto“ laikydamasi Europos teisės normų ir būtent dėl to niekada neprašė, kad šiam projektui būtų padaryta išimtis iš esamų ES taisyklių.
„Tikriausiai tai susiję su tuo, kad „Pietų srautą“ Kremlius laikė politinio spaudimo priemone, o ne ekonominiu projektu“, – pridūrė I.Vasilijevas.