„Premjerui buvo pristatyta bendrovės dabartinė situacija ir ateities planai. Premjeras išgirdo, kad įsisenėjusios problemos yra sprendžiamos ir premjeras tai vertina teigiamai. Savo ruožtu Vyriausybės pozicija nesikeičia – sąžiningas ir socialiai atsakingas verslas Lietuvoje yra laukiamas ir investicijos yra skatinamos“, – BNS po susitikimo teigė premjero atstovas Tomas Beržinskas.
Pirmasis oficialus S.Skvernelio ir I.Fafaros susitikimas įvyko „Orlen Lietuvos“ iniciatyva.
„Orlen Lietuva“ ir „Lietuvos geležinkeliai“ anksčiau nesutarė dėl 2009 metais pasirašytos krovinių vežimo sutarties, kuri galioja iki 2024 metų. Naujoji geležinkelių vadovybė deklaravo siekį taikiai susitarti su „Orlen Lietuva“, nes pernai bendrovių bandymai susitarti dėl naujų tarifų buvo nesėkmingi.
Susisiekimo ministras Rokas Masiulis po susitikimo su Lenkijos energetikos viceministru Michalu Kurtyka kovo pabaigoje BNS teigė, kad ginčus su „Orlen Lietuva“ bus siekiama išspręsti kuo greičiau.
Be to, Europos Komisija baigia nagrinėti bylą prieš „Lietuvos geležinkelius“ dėl 2008 metais išardyto beveik 20 kilometrų ilgio ruožo Bugeniai-Rengė. EK dar pernai Lietuvai pateikė ultimatumą, kad „Lietuvos geležinkelių“ veikla turėtų būti išskaidyta arba įmonė sumokėtų iki 10 proc. apyvartos baudą bei atstatyti ruožą.