„ESO rasti klientų lengviau ir patogiau – jis turi visų elektros vartotojų kontaktus, žino, kiek kiekvienas jų vartoja elektros. Todėl jam būtų labai paprasta su pasiūlymais kreiptis būtent į tuos vartotojus, kuriems įsirengti saulės jėgainę yra aktualiausia. Mes tokių kontaktų ir informacijos neturime“, – sako bendrovės „Saulės grąža“ vadovas Tomas Šimanauskas.
„Modus Energy“ valdybos narys, atsakingas už atsinaujinančios energetikos verslo projektus Ruslanas Sklepovičius mano, jog geriausiai būtų, jei saulės jėgainių įrengimo veikla užsiimtų ne ESO, o kita įmonė, pavyzdžiui, įmonių grupei priklausantis Energijos sprendimų centras.
„Norisi vienintelio dalyko – kad ESO konkuruotų sąžiningai ir atskirtų informaciją komercijai nuo informacijos, kurią įmonė turi ne dėl to, kad ją surinko komercinėmis priemonėmis, o dėl to, kad užsiima monopoline reguliuojama skirstymo veikla. Ji turi visą potencialią klientų bazę – informaciją apie visus elektros vartotojus Lietuvoje, privačios įmonės tokios informacijos neturi. Jeigu ji naudotų šią informaciją komerciniais tikslais – siųstų pranešimus klientams, tada būtų galima įžvelgti interesų konfliktą“, – sako jis.