„O juk yra ir neįgalių, ir senų, ir sergančių žmonių – jie nežino, ką daryti, nes informacija mums neteikiama“, – apgailestavo gyventojas.
15min.lt žurnalistas paskambino „Lesto“ internetinėje svetainėje nurodytu klientų aptarnavimo telefonu. Meniu pasirinkus „Gedimai“ atsiliepė konsultantas, kuris maloniai paaiškino, kad „gedimas yra įvykęs dešimties kilovoltų transformatorinėje.“
Gedimas įvyko, kai viena statybų bendrovė, atlikdama komunikacijų tiesimo darbus, pažeidė penkias „Lesto“ elektros kabelių linijas.
„Šiuo metu gedimas šalinamas. Elektros tiekimas vartotojams turėtų būti atnaujintas 21 val.“, – paaiškino konsultantas.
Kiek vartotojų likę be elektros, jis neatsakė: „Žinau tiek, kad visa Karaliaučiaus gatvė.“
„Lesto“ pranešė, kad elektros energijos tiekimas klientams Pilaitės rajone buvo atnaujintas penktadienio vakarą, šiek tiek po 21 val.
Gedimas įvyko, kai viena statybų bendrovė, atlikdama komunikacijų tiesimo darbus, pažeidė penkias „Lesto“ elektros kabelių linijas. Elektros tiekimas buvo atnaujintas generatorių pagalba, pažeistas linijas bus siekiama kuo greičiau suremontuoti.
„Apie žinomus skirstomojo tinklo veiklos sutrikimus klientus stengiamės informuoti iš anksto. Klientams, kurie pateikę savo kontaktinius duomenis, siunčiame elektroninius laiškus ir trumpąsias SMS žinutes, kur nurodoma informacija apie numatomą gedimo šalinimo trukmę, gedimo šalinimo laiko pasikeitimą, gedimo pašalinimą.
Taip pat visa aktuali informacija apie elektros tiekimo klausimais teikiama mūsų bendruoju numeriu 1802, kuris veikia visą parą“, – informavo „Lesto“ atstovas ryšiams su visuomene Martynas Burba.