Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Statoil“ degalinės keičia pavadinimą į „Circle K“

Kanados bendrovei „Couche-Tard“ priklausanti degalinių tinklo valdytoja „Circle K Lietuva“ keičia „Statoil“ prekės ženklą – nuo šiol jos degalinės Lietuvoje vadinsis „Circle K“. Pirmoji tokia degalinė antradienį atidaroma Vilniuje, netoli Seimo.
Pirmosios „Circle K“ degalinės atidarymas Vilniuje
Pirmosios „Circle K“ degalinės atidarymas Vilniuje / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Dvi naujos degalinės buvo atidarytos prieš mėnesį, dabar turime 80 degalinių. Metus planuojame baigti turėdami 86 degalines. Turime planų ir ateinantiems trejiems metams, bet šių planų negaliu detalizuoti. Šiemet mes investuosime daugiau nei 14 mln. eurų į 8 degalinių plėtrą“, - žurnalistams antradienį sakė „Circle K Lietuva“ generalinis direktorius Skirmantas Mačiukas.

Jis negalėjo atskleisti, kiek įmonei kainuos visų degalinių prekės ženklo keitimas. Pirmoji „Circle K“ degalinė antradienį atidaryta Vilniuje, netoli Seimo, o visų Lietuvoje veikiančių „Statoil“ degalinių prekės ženklą planuojama pakeisti iki rugpjūčio pabaigos.

„(Pavadinimo keitimas kainuoja - BNS) solidžią sumą, bet mes jos negalime atskleisti. Tai brangiai kainuoja, nes keičiame ir kai kuriuos aparatus. (Paslaugų - BNS) kokybė bus dar geresnė. Mes turime daug įdomių sprendimų, kuriuos testuojame ir ketiname pristatyti Lietuvoje“, - tvirtino S.Mačiukas.

Kanados „Couche-Tard“ bendrovę „Statoil Fuel & Retail“ (dabar - „Circle K Lietuva“) įsigijo 2012 metais - už 2,3 tūkst. degalinių Skandinavijoje, Baltijos šalyse ir Lenkijoje bei kitą infrastruktūrą ji sumokėjo 3,6 mlrd. JAV dolerių. Pagal sandorį „Statoil“ vardą naujieji savininkai turi teisę naudoti iki 2021 metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?