Informaciją apie gautą elektroninį laišką bendrovė „Ignitis“ gavo iš budrios klientės, kuri nepasitikėjusi gauta informacija, kurią siuntė sukčiai, apsimetantys bendrove, kreipėsi į įmonės atstovus ir informavo apie bandymą išvilioti pinigus.
El. laiške pateikiama informacija apie tariamą įsiskolinimą, nurodomas sąskaitos numeris į kurią reikalaujama pervesti tariamą skolą ir pateikiama nuoroda, kurią paspaudus siūloma greitai apmokėti neva susidariusį įsiskolinimą. Raginama nedelsiant apmokėti įsiskolinimą, kad nesutriktų paslaugų teikiamas ir būtų išvengta papildomų išlaidų.
„Ignitis“ primena, kad kilus įtarimų dėl gautų pranešimų, klientams pirmiausia rekomenduojame tokio pranešimo pagrįstumą pasitikrinti prisijungus prie mano.ignitis.lt savitarnos, kur tiksliai bus galima matyti mokėjimo situaciją arba susisiekus su bendrove internetu – interneto pokalbis yra greičiausias konsultavimo būdas, o neturint galimybės naudotis internetu – pasiskambinti oficialiu bendrovės klientų aptarnavimo numeriu +370 611 21802.
Bendrovė primena visais atvejais atkreipti dėmesį siuntėjo adresą, laiško stilistiką, gramatiką, sukčiai nėra stiprūs šioje srityje, daro daug rašybos klaidų. O svarbiausia – neskubėti, pirmiau pasitikrinti informaciją, „Ignitis“ neragina klientų skubiai atlikti su mokėjimais susijusius veiksmus.
Informacijos apie nuo sukčių nukentėjusius asmenis dėl šio konkretaus atvejo bendrovė neturi.