2022 11 25

Visiems buvusiems „Perlo Energijos“ klientams priklauso kompensacija, bet tik 5 proc. jos paprašė: kaip ją gauti?

Nepriklausoma elektros tiekėja „Perlas Energija“ rugpjūtį savo klientams pateikė nemalonią staigmeną, pareiškusi, kad naikina fiksuotos kainos planus, o vėliau veiklą ir visai nutraukė. Nedėkingoje situacijoje likusiems vartotojams, priverstiems ieškoti naujo tiekėjo ir pasirašyti jau brangesnes sutartis, įmonė žadėjo kompensuoti dalį fiksuotos kainos skirtumo. Tiesa, kol kas šiuo pasiūlymu pasinaudojo tik 5 proc. buvusių klientų. 15min pasidomėjo, kiek kompensacijų jau yra išmokėta ir kas gali jas gauti.
„Perlas Energija“
„Perlas Energija“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Į 15min kreipęsis Žydrūnas iš Anykščių sakė nesupratęs, kodėl iš „Perlo Energijos“ kompensaciją gavo tik už rugsėjo mėnesį, o toliau ji jam mokama nebus.

„Perlas Energija“ žadėjo kompensacijas iki Naujųjų metų, bet jie kompensavo tik už vieną mėnesį, rugsėjį. Paskambinus, pasakė, kad kompensacija nepriklauso, nes mano sutartis – neterminuota. Taip išėjo, kad mus išdūrė antrą kartą“, – 15min piktinosi Žydrūnas.

Išties, veiklą nutraukusi „Perlas Energija“ žadėjo, kad buitiniams vartotojams kompensuos kainos skirtumą tarp tos, už kurią buvo įsipareigoję tiekti elektrą, ir naujo tiekėjo kainos. Nors iš pradžių nebuvo skelbta, kad parama turės ribas, vėliau paaiškėjo, jog maksimali kompensacija sieks 6,31 cento už kilovatvalandę (ct/kWh).

„Perlas Energija“ 15min informavo, kad kol kas kompensacijos išmokėtos tik 9221 vartotojų. Buvę klientai į įmonę turi kreiptis patys, tad kol kas tai padarė tik 5 proc. iš 180 tūkst. buvusių „Perlo Energijos“ klientų.

15min pasidomėjo, ar Žydrūnui priklauso tolesnė kompensacija, ir pateikia išaiškinimą, kas ir kiek laiko kompensacijų gali prašyti iš veiklą nutraukusio tiekėjo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis