Į 15min kreipęsis Žydrūnas iš Anykščių sakė nesupratęs, kodėl iš „Perlo Energijos“ kompensaciją gavo tik už rugsėjo mėnesį, o toliau ji jam mokama nebus.
„Perlas Energija“ žadėjo kompensacijas iki Naujųjų metų, bet jie kompensavo tik už vieną mėnesį, rugsėjį. Paskambinus, pasakė, kad kompensacija nepriklauso, nes mano sutartis – neterminuota. Taip išėjo, kad mus išdūrė antrą kartą“, – 15min piktinosi Žydrūnas.
Išties, veiklą nutraukusi „Perlas Energija“ žadėjo, kad buitiniams vartotojams kompensuos kainos skirtumą tarp tos, už kurią buvo įsipareigoję tiekti elektrą, ir naujo tiekėjo kainos. Nors iš pradžių nebuvo skelbta, kad parama turės ribas, vėliau paaiškėjo, jog maksimali kompensacija sieks 6,31 cento už kilovatvalandę (ct/kWh).
„Perlas Energija“ 15min informavo, kad kol kas kompensacijos išmokėtos tik 9221 vartotojų. Buvę klientai į įmonę turi kreiptis patys, tad kol kas tai padarė tik 5 proc. iš 180 tūkst. buvusių „Perlo Energijos“ klientų.
15min pasidomėjo, ar Žydrūnui priklauso tolesnė kompensacija, ir pateikia išaiškinimą, kas ir kiek laiko kompensacijų gali prašyti iš veiklą nutraukusio tiekėjo.