„Įvyko gedimas transformatorių pastotėje, šiuo metu mūsų brigada yra išvykusi šalinti gedimo. Elektros tiekimas laikinai sutrikęs 4000 klientų. Darome viską, kad kuo greičiau atkurtume elektros energijos tiekimą“, – 15min teigė ESO atstovas ryšiams su visuomene Martynas Burba. Elektra dingo 16.05 val.
Pasak jo, be elektros liko visas Trakų miestas ir kelios aplinkinės rajono gyvenvietės.
Bendrovė ESO informavo, kad 17.30 val. elektros energijos tiekimas atnaujintas visiems vartotojams.
„Planuojame atlikti detalų patikrinimą, siekiant išaiškinti tikslias gedimo priežastis. Atsiprašome klientų dėl patirtų nepatogumų“, – teigia M.Burba.
Dėl dingusios elektros darbas nutrūko ir Trakų kibininėse. „Mes kibinus kepame elektrinėse krosnyse, bet jos jau atvėso, nes elektros nėra. Žvakes uždegėme, bet karštų kibinų neturime“, – sakė „Senosios kibininės“ darbuotoja. Pasak jos, elektra dingo apie 16 valandą, tačiau kada atsiras, niekas nežino.
Problemą sprendžia generatoriais
Viešbučio „Margis“ vadovas Vygantas Laucius piktinosi, kad elektra Trakuose dingsta dažnai.
„Mes labai ilgai, jau 10 metų, su tuo vargstam. Čia yra žiauri problema. Dabar XXI amžius, bet mes gyvename kaip akmens amžiuje ir sutrikimai sistemiški būna, ypač rudenį, žiemą, kai pradeda šalti, kai aplyja laidus. Trakų mieste dar mažiau problemų, bet rajonas – Penkininkų kaimas, Margio ežeras, kuris ir sodybom garsėja, ir viešbučiais, juos patiria nuolat“, – teigia viešbučio „Margis“ direktorius.
Jis tikina, kad elektros energijos tiekimo sutrikimai yra viso Trakų rajono problema.
„Prieš trejus metus man pardavimų vadovė ir pasakė: direktoriau, nereikia naujų lovų, mes nebegalime dirbt, mums reikia generatoriaus. Mes susikaupėme ir investavome beveik 15 tūkst. eurų. Aišku, generatorius nepatenkina mūsų poreikių, nes esame vienas didžiausių vartotojų prie Margio ežero, o Trakų rajone – vienas didesnių. Generatorius užtikrina mums minimumą, kad turėtume vandenį, šviesą“, – teigia „Margio“ vadovas.
Jis tikina, kad ne kartą kreipėsi į bendrovę ESO (anksčiau – LESTO), kad suteiktų įmonei aukštesnę patikimumo kategoriją.
„Ten, na, žinote, kaip į aklą sieną, jie tik projektavimo sąlygas išėmė. Beprasmiška kreiptis, paskambinti, prašo tvarkas ruošti, prašymus, projektus, tada sumokėti už projektavimą ir įrengimą, ir dar tokie terminai, kokiais verslas šiais laikais nedirba, nesuprantu tokių tempų“, – sako V.Laucius.
Pasak jo, aplinkiniai gyventojai ir viešbučiai šią problemą taip pat sprendžia generatoriais.