Už šildymą vasarį Klaipėdos ir Gargždų gyventojai mokės 15 proc. mažiau

„Klaipėdos energija“ jau paruošė sąskaitas už vasario mėnesio šildymą, kurios netrukus pasieks Klaipėdos ir Gargždų gyventojus. Dėl bene šilčiausio vasario pastaruoju metu bei trumpesnio mėnesio, mažėjo ir šilumos suvartojimas.
„Klaipėdos energija“
„Klaipėdos energija“ / Aurelijos Jašinskienės/15min.lt nuotr.

Vasario šilumos kaina lyginant su praeitų metų tuo pačiu laikotarpiu – 15 procentų mažesnė nei praėjusių metų vasarį. Paskutinį žiemos mėnesį bendrovės vartotojams šilumos kilovatvalandė kainavo 7,41 ct (be PVM), praėjusiais metais tuo pat metu – 8,76 ct (be PVM), šį sausį – 7,49 ct (be PVM).

„Lauko oro temperatūros pokyčiai lemia gyventojų šildymo sąskaitų svyravimus, kurie susiję su šilumos poreikiu ir jos suvartojimo kiekiu. Kadangi šaltasis sezonas pamažu eina į pabaigą, tad ir būstams apšildyti šilumos reikia mažiau. Kitaip tariant, kuo šilčiau lauke, tuo sąskaitos už šildymą mažesnės“, – dėsto „Klaipėdos energijos“ generalinis direktorius Rolandas Baltuonis.

Pasak Lietuvos hidrometeorologijos tarnybos, šis vasaris buvo vienas šiltesnių per pastaruosius kelis dešimtmečius. Vidutinė lauko oro temperatūra siekė 3 laipsnius šilumos. Šiemet buvo 1,3 laipsniu šilčiau nei pernai vasarį. Todėl už vasarį naujos statybos arba visiškai renovuotame pastate esančio standartinio 2 kambarių buto, apie 50 kvadratinių metrų, gyventojai turėtų gauti vidutiniškai 30 eurų dydžio sąskaitą. Tuo tarpu tokio paties ploto senos statybos, nerenovuoto būsto savininkai sulauks didesnės, vidutiniškai 57 eurų dydžio, sąskaitos už šildymą.

„Klaipėdos energija“ atkreipia vartotojų dėmesį, kad įtaką sąskaitų už šildymą dydžiui taip pat daro gyventojų įpročiai bei elgesys, pastatų būklė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis