Vilniaus šilumos tinklų akcininkai pritarė bendradarbiavimo sutarčiai su „Lietuvos energija“

Sostinės šilumos ūkį valdančios bendrovės Vilniaus šilumos tinklai (VŠT) akcininkai ketvirtadienį pritarė bendradarbiavimo sutarčiai su Vilniaus savivaldybe ir valstybės valdoma energetikos grupe „Lietuvos energija“.
„Vilniaus energija“ perduota Vilniaus šilumos tinklams
„Vilniaus energija“ perduota Vilniaus šilumos tinklams / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Sutartį numatoma pasirašyti pirmadienį, BNS pranešė VŠT atstovė spaudai Edita Sirutienė.

Pagal sutartį „Lietuvos energija“ iki spalio mėnesio iš VŠT už 9,935 mln. eurų perims Vilniaus trečiąją termofikacijos jėgainę (TEC-3), o VŠT galės įsigyti iki 5 proc. „Lietuvos energijos“ vystomos Vilniaus kogeneracinės jėgainės akcijų, su sąlyga, jei tai leis Europos Komisija (EK), Europos investicijų bankas ir Konkurencijos taryba.

Vilniaus taryba bendradarbiavimo sutarčiai pritarė balandžio pabaigoje. Kartu buvo pritarta ir Vilniaus kogeneracinės jėgainės aukštingumui, kurio reikėjo pradėti įgyvendinti 328 mln. eurų vertės projektą.

Vilniaus savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Arvydas Darulis balandžio pabaigoje kalbėjo, jog jei TEC-3 liktų VŠT rankose, jos veiklos atnaujinimas užtruktų vienerius metus ir kainuotų 1,5 mln. eurų, o per pirmuosius veiklos metus ji patirtų maždaug 1 mln. eurų nuostolių. Anot jo, TEC-3 reikėtų sumontuoti naujus išmetamųjų dalelių filtrus, kurie kainuotų 3-4 mln. eurų.

„Lietuvos energijos“ kogeneracinių projektų vadovas Nerijus Rasburskis BNS anksčiau teigė, jog holdingas iš miesto TEC-3 stengsis perimti iki spalio 1 dienos. Anot jo, TEC-3 perleidimas ir Vilniaus kogeneracinės jėgainės 5 proc. akcijų įsigijimas yra du atskiri ir nesusiję sandoriai, todėl jie nebūtinai abu turi būti įgyvendinti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis